Blokada Sueskog kanala ubrzala je prilagodbu globalnih opskrbnih ruta i lanaca koja je u tijeku zbog pandemije covida-19, izjavio je šef danske brodarske tvrtke Maersk Soren Skou.
Prema njegovim riječima, vodeće svjetske tvrtke povećavaju broj dobavljača kako ih netko od njih ne bi “nasukao”.
“Prelazimo s pravovremene opskrbe na isporuku ‘za svaki slučaj’ kako bismo stvorili velike zalihe i izbjegli poremećaje. Incident u Sueskom kanalu natjerat će ljude da razmišljaju o promjeni opskrbnih lanaca”, prenosi u ponedjeljak Financial Times izjavu šefa Maerska.
“Dobro je kad isporuka na vrijeme uspije, ali ako ne uspije, prodaja propada”, rekao je Skou i dodao da uštede na troškovima pravovremene isporuke ne mogu nadmašiti negativne posljedice gubitka prodaje.
Maersk je svjetski lider u kontejnerskom brodarstvu. Zbog nasukavanja kontejnerskog broda Ever Given i blokade Sueza, preusmjerio je 15 brodova na puno dužu rutu oko Afrike. To povećava vrijeme njihova dolaska do odredišne luke za 10 dana.
Maersk, koji prevozi robu za mnoge najveće svjetske tvrtke kao što su H&M, Nike i Unilever, razmatra upotrebu zračnog prijevoza za isporuku kritičnih komponenata kupcima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!