Dani komunikacija: Red natjecanja, red učenja, red zabave

Vijesti 15. tra 201608:59 > 09:29
N1

Gošća Novog dana koji se danas emitirao uživo iz Rovinja gdje se održavaju Dani komunikacija, bila je Anđela Buljan Šibner iz agencije iZone, koja je direktorica programa festivala.

Nacionalni festival Dani komunikacija osmišljen je kao centralno mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora. Uz trodnevni edukativni i zabavni program te čak četiri strukovna natjecanja, sudionicima je ponuđena razmjena iskustava te povezivanje unutar marketinške industrije. Ključni ciljevi festivala zadržat će postojeću formu i time nastaviti educirati, inspirirati, nagrađivati kreativnost i učinkovitost, spajati marketinške stručnjake i ustrajati u osvještavanju važnosti marketinških komunikacijskih procesa u promjenjivom tržišnom okruženju.

Program festivala pogledajte OVDJE.

U Novom danu razgovarali smo s Anđelom Buljan Šiber, direktoricom programa festivala

Na Danima komunikacija okupljaju se vrhunski ljudi u svojem poslu. Zašto u komunikacijskom političkom marketingu imamo više uspjeha nego u proizvodnji političkih ideja ili proizvoda?

Teško je odgovoriti. Mislim da premalo angažiramo stručnjake u proizvodnji. Jučer smo čuli zanimljivu tezu da onaj tko je dobro iskomunicirao ono što radi, dobije više novca. 

Što se tiče samih Dana komunikaicja – koliko će biti ljudi i što je posebno zanimljivo?

Ne znam koliko ste upoznati s festivalom, to je natjecanje. Gleda se tko radi bolje i zanimljivije reklame tako da je to nama bitna komponenta. Želimo da oglašivači vide koje su im agencije prikladne.

Drugi dio programa je edukacija. Puno učimo. Imamo predavače koji predaju na svjetskim festivalima i šalimo se da je naš festival bolji od stranih jer od njih uzemo najbolje. 1.500 sudionika je svake godine, a ove godine ćemo to prebaciti. Imamo i zabavne noći.

Imamo i lokalne teme. Ove godine je novost Export stage. Moramo svi izaći van i izvoziti našu kreativu i tu će agencije pričati kako su izašle van te kako izvoziti i što izvoditi. Imamo dvije teme: freelanceri i agencije.

Čini li vam se da se tržište budi? Bilježe li se bolje brojke?

Kratko i jasno, da.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.