Kako je "rasla" tramvajska mreža u Zagrebu u Bandićevoj eri

Vijesti 18. ruj 201612:37 > 12:52
YouTube

Stranka Za Grad objavila je na svojim stranicama zemljovid s ucrtanim tramvajskim linijama u Gradu Zagrebu 2000. godine, kada je na vlast stupio Milan Bandić, te je usporedio s današnjom kartom. Doslovno se nema što za vidjeti.

Za početak citiraju službene stranice Grada Zagreba.

“Svake godine, počevši od 2002., Europski tjedan mobilnosti (European Mobility Week) se organizira od 16. do 22. rujna i posvećen je održivom kretanju / mobilnosti. Na poseban način se potiču mjere usmjerene smanjenju zagađenja okoliša, promoviranju sredstva javnog prijevoza i alternativnih modela kretanja i prijevoza u gradovima.”

U nastavku slijedi krajnje poražavajuća slika. Bandić je u svom mandatu otvorio samo dvije dionice: od Jaruna do Prečkog te od Dubrave do Dupca. Međutim, kako se to dogodilo na samom početku njegovog mandata, u prvoj godini i to par mjeseci nakon stupanja na dužnost, gradonačelnik naprosto ne može preuzeti zasluge za to.

“Ako pratite kronologiju Bandićevih laprdanja o tramvaju, onda se tu u 16 godina nakupilo 20-ak kilometara nove tramvajske mreže. Nabrojat ću neke:
– Heinzlova-Radnička-Pleso
– Savski Gaj-Lanište-Blato
– Črnomerec-Špansko-Jankomir
– GK-Nobi Zagreb (Dugave)
– Črnomerec-Jarun
Naravno, ništa od toga nije izvedeno, ali ne fali dekoracija i loših kreditnih ‘dealova’ za kupovinu novih tramvaja i buseva”, napisao je jedan građanin, kao komentar na ovaj prikaz.

Ova poražavajuća mapa izazvala je salve reakcija građana i to uglavnom onih koji “brane” Bandića, navodeći kako su pruge sporedna stvar, za razliku od, primjerice, fontana ili stupića koji su izniknuli po cijelom gradu. Neki od njih su se potrudili na kartu ucrtati nove fontane.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.