N1 je Agrokoru poslao upit za komentarom na objavu Ivice Todorića na blogu, gdje tvrdi da Konzum više nije lider među maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.
„Konzum je i dalje lider u svojoj djelatnosti s najvećim tržišnim udjelom u Hrvatskoj. U drugom kvartalu 2018. Konzum prvi puta nakon dvije godine ima značajniji rast tržišnog udjela u odnosu na isti period prošle godine. Prema Gfk, u drugom tromjesečju 2018. FMCG tržište raste 1,2% u vrijednosti, dok je Konzum porastao čak za 4,6%, a samo u svibnju taj je rast čak 14,3%.“ – odgovoreno nam je iz Konzuma.
Kako doznajemo, istraživanje GfK predstavlja određenu ciljanu skupinu sa smartphoneima, a zaobilazi skupine starijih od 54 godine u kojima je Konzum posebno jak.
Također, najveći pad Konzuma je zabilježen u razdobljima prije uvođenja izvanredne uprave, odnosno u vrijeme dok je Todorić bio na čelu kompanije, a kasnije je zabilježen kontinuirani rast. Isto tako, Todorić tendenciozno zbraja članice Schwarz grupe, kazali su iz Agrokora te smatraju da se tu ne može ubrajati i Lidl, koji spada u diskontere.
Podsjetimo, Todorić je na svom blogu kazao da Konzum više nije lider maloprodaje u Hrvatskoj, nego da su njegovo mjesto zauzeli lanci Kaufland i Lidl.
Više pročitajte OVDJE.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.