Svi najavljivani megaprojekti Milana Bandića

Vijesti 15. sij 201916:57 > 17:14
Borna Filic/PIXSELL

Metro, žičara, integrirani grad, Zagreb na Savi, sveučilišni kampus samo su neki od projekata koje zagrebački gradonačelnik Milan Bandić u proteklih šest mandata tvrdi da će realizirati.

Tunel kroz Medvednicu posljednji je nizu velikih infrastrukturnih projekata koji se svako malo, a najviše u izbornoj godini, vraćaju na dnevni red zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića.

Da je sve išlo po planu tunel bi već postojao, a nestrpljivo bi se čekala 2020. godina jer je tada prema projektu trebala biti izgrađena treća tunelska cijev koja bi omogućavala jednosmjerni cestovni promet.  

Upravo je danas gradonačelnik najavio da piše pismo premijeru Andreju Plenkoviću u kojem će definirati pet prioritetnih projekata za suradnju Grada Zagreba i Vlade, a na dobrobit stanovnika Zagreba i Hrvatske.

Nijedan projekt nije nova vijest. Tako se na gradonačelnikovom dnevnom redu za delanje nalaze Imunološki zavod, dječja bolnica Blato, 60 niskopodnih tramvaja, projekt “Zagreb na Savi” i tračnička veza do Zračne luke.

Grad Zagreb zainteresiran je za Imunološki već nekoliko godina, otkad su krenuli problemi, ali do sada Vlade nisu bile raspoložene za suradnju. 

VEZANE VIJESTI

Dječja bolnica u Blatu kao ideja postoji više od 30 godina. Nedavno ju je aktualizirao ministar zdravstva Milan Kujundžić, a ideju je prihvatio i zagrebački gradonačelnik. Prošle godine Gradska skupština jednoglasno je prihvatila zaključak o sklapanju Okvirnog sporazuma između Grada Zagreba i Vlade o suradnji na pripremi projekta “Izgradnja nacionalne dječje bolnice” u Blatu.

60 niskopodnih tramvaja gradonačelnik Bandić do sada nije spominjao, ali Grad već godinama stare tramvaje zamjenjuje novim niskopodnim. Tračnička veza do Zračne luke također nije nova ideja, ali se aktualizirala izgradnjom nove Zračne luke. 

Projekt “Zagreb na Savi” je, kako ga zove zagrebački gradonačelnik, milenijski projekt za tri, četiri mandata. Ako bi kraj projekta htio dočekati u gradonačelničkom naslonjaču morao bi ići u još koju izbornu kampanju jer je za realizaciju projekta potrebno najmanje 14 godina.

Zagrepčani već godinama čekaju i žičaru na Sljemenu. Iako se na Sljemenu ništa ne događa, gradonačelnik polaže za vozača bagerakako bi mogao po propisima iskopati prvu rupu dok tvrdi da radovi traju već dvije godine.

Osim prioritetnih pet projekata u Razvojnoj strategiji grada Zagreba nalaze se i projekti za koje oporba sumnja da će ikada biti realizirani, a to su: Blok Badel, Gredelj, Kongresni centar, Paromlin, Zagrebački velesajam, Sesvete – uređenje središta, Terme Blato, Zagrepčanka, prenamjena bivše vojne bolnice u Vlaškoj, Sveučilišni kampus Borongaj, pješačko-biciklistički most Jarun.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.