Modernizacija hrvatskih škola otišla je korak dalje. U jednoj od njih opremljena je cijela učionica namijenjena igrifikaciji, a nove igre zaokupile su pažnju i odraslima i školarcima.
Prva hrvatska učionica za igrifikaciju otvorena je u OŠ Stjepana Radića u Brestovcu Orehovičkom.
Uz to što su lijepe i dobre, kako kažu osnovnoškolci, didaktičke igračke pomažu pri usvajanju novih znanja i vještina, a već u ranoj dobi mogu usmjeravati interes djece prema određenim područjima.
“Kroz igru rješavaju kreativne probleme, ovisno o proizvodu s kojim se igraju, odnosno uče, dolaze do novih spoznaja i rješenja. Sve to što ih priprema za nove vještine 21. stoljeća, odnosno STEM područje koje će uskoro prevladavati u radnoj okolini”, kaže Martin Željeznjak,osnivač Smartplaya.hr.
Prekomjerna upotreba gadgeta kod školaraca može prouzročiti depresiju, manjak empatije i probleme s kognitivnim mišljenjem. Zbog toga nije preporučljivo koristiti ih više od jednog sata dnevno.
“Što se tiče tehnologije, treba biti oprezan. Svi znamo da prekomjerno korištenje može stvoriti ovisnost. Učenici ovo ne bi trebali smatrati kao korištenje opreme da se igraju, nego da iskorištavaju svoje mogućnosti kroz to. Tehnologija je tu kao pomagalo, a ne kao svrha”, kaže Zrinka Gregurić Ferenček, učiteljica fizike OŠ Stjepan Radić.
“Ovakvih primjera želimo još, jer to je s jedne strane prilika da učenici dobiju najbolje od škole, a s druge strane je prilika istraživačkim institucijama i fakultetima da istražuju na koje načine se najbolje uči pa imamo dodatnu sinergiju istraživanja i obrazovanja”, kaže ministrica Blaženka Divjak.
Djelomična digitalizirana učionica trenutačno je jedina tog tipa u jugoistočnom dijelu Europe. U minjistarstvo obrazovanja kažu da bi u sve hrvatske škole igrifikaciju trebala dovesti Škola za život.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram