United Media predstavila svjetsku inovaciju u području addressable advertisinga

Vijesti 20. ruj 201913:58 > 23:03
Ilustracija

Kompanija United Media predstavila je na Weekend Media festivalu u Rovinju najnoviju svjetsku inovaciju u području addressable advertisinga – platformu VIDA koja omogućava da različiti gledatelji budu targetirani različitim reklamama dok gledaju isti program.

Platforma VIDA (Video Dynamic Advertising) kao platforma za addressable advertising sada će prvi put biti dostupna u regiji, a pored toga donosi i inovacije u svjetskoj industriji jer će omogućiti mijenjanje reklamnih blokova u programu uživo.

Marija Matić, voditeljica projekta iz United Media, ističe da je osnova projekta EON i da će se moći targetirati oni gledatelji koji koriste tu platformu United Grupe koja je višestruko nagrađivana. Targetiranje će se u prvoj fazi raditi samo na kanalima iz portfolija United Media: IDj, Cinemania, Sport klub, Nova S… Ona ističe da sve ad tech kompanije pokušavaju ući na ovo tržište jer prepoznaju trend da će video oglašavanje biti dominantno.

Konzultant Mika Tasich koji je na panel stigao iz Velike Britanije, gdje živi i radi, kaže da je VIDA tehnološki fleksibilnija platforma od one koju sada koristi britanski Sky. “Nisam očekivao da će se ovdje događati nešto revolucionarno, ali događa se. Svaka čast!”.

Izvršni tehnički direktor tvrtke United Cloud Sergej Berišaj ističe da se na razvoju ovog projekta radilo godinu dana i da sada imamo prozvod koji može zamijeniti reklame u programu uživo, bez da je njihovo trajanje unaprijed određeno. Također, dodaje da se zamjena reklama može raditi na svim uređajima na kojima se program prati: TV, desktop, mobilni uređaji…

Pogledajte cijeli panel s Weekend Media festivala u Rovinju na kojem je predstavljen ovaj projekt:

Sudionici panela bili su: Sergej Berišaj – United Cloud, CTO (Slovenija), Marija Matić – United Media, voditeljica projekta VIDA (DAI), (Luksemburg), Aleksa Radonjić – United Media, Advertising Business Strategist (Srbija), Mika Tasich – Tiilio, suosnivač i CTO (Velika Britanija), Ivana Uspenski – Proximity Worldwide, Head of Communication Ecosystems (Njemačka).

Moderatorica panela bila je Magdalena Malinova – samostalna konzultantica u oglašavanju, komunikacijskim/medijskim strategijama i prodaji (Hrvatska).

U okviru United Media posluje i TV N1.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.