Bienenfeld: 'Kroz adventsku priču mi prodajemo Zagreb čitavu godinu u svijetu'

Vijesti 29. stu 201909:33 > 09:40
N1

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld gostovala je u Novom danu. Govorila je o ovogodišnjoj ponudi na zagrebačkog Adventu koji u subotu počinje paljenjem lampica.

Lajtmotiv Adventa u Zagrebu ove će godine biti – Orašar.

“Odlučili smo se odmaknuti od tradicionalnih prošlogodišnjih advenata i na sve lokacije postaviti Orašara. Iako je vrijeme adventa, idemo prema novoj godini i sa 1.1. postajemo glavni grad Europske unije. Orašar je globalni simbol Božića i blagdana, njega svi znaju i razumiju”, objasnila je Martina Bienenfeld zašto su izabrali orašara i dodala:

“Svaki naš orašar imat će tradicijske hrvatske simbole.”

Istaknula je kako Zagreb iz mjeseca u mjesec bilježi sve veći broj noćenja, a prošla godina je bila rekordna.

“Vrijeme nas nekako uvijek obraduje s ne baš velikim minusima u dvanaestom mjesecu. Iz mjeseca u mjesec obaramo rekorde, dvanaesti mjesec prošle godine završili smo s 230.000 noćenja. Prosinac u Zagrebu postao je najposjećeniji u godini”, rekla je.

Na upit privlači li projekt Adventa turiste u Zagreb kroz čitavu godinu odgovorila je:

“Zagreb je destinacija za kraći gradski odmor, city break. Dio koji se ne vidi je promocija destinacije na stranim tržištima. Kroz adventsku priču mi prodajemo Zagreb čitavu godinu u svijetu.” Promocija ovogodišnjeg Adventa u svijetu koštat će i do dva i pol milijuna kuna.

“Oko dva, dva i pol milijuna kuna odvojit ćemo na promidžu ove godine. Moramo biti prisutni s proizvodom putem naših kanala promocije u svijetu. Svake godine napravimo malo drugačiju kozmetiku našeg brenda. Ove godine je to ‘neka čarolija započne’. Kreiramo nove sadržaje. I dobar glas se daleko čuje”, naglasila je direktorica TZ grada Zagreba.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.