Direktor TZ Gorskog kotara: Imamo toliko potencijala, ali trebamo ulaganje

Vijesti 27. lip 202110:46 > 14:09 0 komentara
N1

Gost Točke na tjedan bio je direktor Turističke zajednice Gorskog kotara, Petar Hrg. Govorio je o turističkoj sezoni u tom dijelu zemlje, ali i kako je pandemija utjecala na profil gostiju.

“Izuzetno smo zadovoljni što se tiče predviđanja za ostatak sezone. Ona su ove godine nezgodna i dosta je teško izlaziti s prognozama, ali možemo se osvrnuti na dosadašnji dio godine, a on je dosta dobar. Naime, Gorski kotar zasad bilježi brojke kao rekordne 2019. godine. Zadovoljni smo, naravno da smo svi izgubili strane goste iz objektivnih razloga, ali naši ljudi su prepoznali Gorski kotar kao destinaciju vrijednu posjeta i kompenzirali su nam pad stranih gostiju”, rekao je na početku.

Rekao je kako nisu imali značajno velike padove:

“Značajno manje od morskih destinacija, naš pad je bio 20-ak posto, što je puno, ali kada gledamo ukupne brojke i druge destinacije, ne možemo biti nezadovoljni. Pokazuje se da planinsko područje može pružiti mnogo, osobito jer jamči određenu dislociranost, možda nešto manje gužve, što je u proteklom periodu bio izuzetno važno i tu su ljudi prepoznali sve ono što Gorski kotar zaista nudi, kombinaciju prirodnih znamenitosti, smeštaja i gastronomije”.

“Gorski kotar ima 3000 ležaja”

Kao glavne prednosti Gorskog kotara pred drugim destinacijama navodi čistu netaknutu prirodu, svježinu u ljetnim mjesecima i odmor i udaljenost od gradske gužve u zimskim mjesecima.

“Gorski kotar sa svojom gastronomijom i smještajem u kombinaciji s prirodnim znamenitostima zaista gostu nudi mnogo, a naš zadatak je da mu plasiramo kvalitetnu informaciju i pobudimo mu želju da destinaciju posjeti nekoliko puta ili da produlji boravak”, Istaknuo je i kako je u Gorskom kotaru imaju 3000 ležaja, uglavnom u privatnim smještajima te da imaju nekoliko hotela i planinarskih domova.

Kaže i kako rast i napredak Gorskog kotara kao destinacije mogu potaknuti samo ulaganja u nove sadržaje.

“U Gorskom kotaru je cezona cijelogodišnja. U proljeće, primjerice, Gorski kotar je destinacija koja je na višoj nadmorskoj visini, imamo određenu sportsku infrastrukturu, pogodni smo za pripreme sportaša, za istraživanje prirodnih znamenitosti, i sada se odvija jedan moment, koji je izuzetno povoljan za ponudu izvan sezone, gdje se otvara nekoliko interpretacijskih centra zbog kojih naša ponuda neće biti vezana za vremenske uvjete. Nudimo interpretaciju prirodne i kulturne baštine na najvišem nivou”.

“Toliko potencijala, ali treba nam ulaganje”

Ciljani gosti u Gorskom kotaru su aktivni gosti, bilo da se radi o obiteljima koji žele istraživati destinaciju ili o pojedincima koji traže avanturu. Radne snage, kao i u drugim dijelovima zemlje, nedostaje, a samih Gorana nema puno, oko 20.000.

“Ono što će Gorani tražiti je da ih se pogleda, da se pogleda ogromno bogatstvo koje Gorane okužuje i da se kaže da ta regija zaista zaslužuje priliku i ti ljudi kojih više nema tako puno, moraju nastaviti tamo živjeti. Pred nama je ozbiljan zadatak i put.

Istra je odličan primjer kako se ponašati prema unutrašnjosti, a kada kažem unutrašnjost tu, naravno, mislim i na Slavoniju, Liku, Zagorje… Toliko potencijala, ali treba nam ulaganje. Znamo da imamo potencijal, no ponekad treba gurnuti stvari u jednom smjeru”, zaključio je.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!