Josip Granić, pročelnik HGSS-a, govorio je nedostatku koordinacije na terenu u Petrinji i okolnim mjestima pogođenim potresima.
Prvo je odgovorio na pitanje je li sustav zakazao u pružanju pomoći unesrećenima.
“Ne bih rekao da je sustav zakazao. Imamo problem duplanja sa velikim brojem ljudi koji dolaze samoorganizirano, bez koordinacije. To nam stvara problem”, rekao je Josip Granić za Novu TV.
”Možemo mi doći, dođu i civili. Vidjeli smo ljudi koji imaju zalihe. Nama auti odlaze krcati, a pola vozila se vraća skoro sa svime jer ljudi već imaju svega.Sigurno da postoje lokacije na kojima još pomoć treba i zato smo tu, zato obilazimo sva sela i zaselke”, dodao je.
“Trebali su samo izaći i vidjeti”
Potom je ispričao kako su neslužbenim kanalima dobili dojavu o obitelji koja je već tri dana bez hrane i vode.
“Dojavu smo dobili i otišli smo provjeriti. Radilo se o obitelji koja nije imala hranu i vodu, a iza, s druge strane njihove kuće, Crveni križ kuha tisuće toplih obroka. Trebali su samo izaći i vidjeti”, ispričao je Granić.
“Generalno, stvari funkcioniraju. No velik je priljev civila koji nam mogu više pomoći da se organiziraju, neka planiraju dolaske i dostavu hrane u narednim periodima”, rekao je Granić.
“Samo kroz Petrinju nam treba sat vremena, sve je zakrčeno ljudima”
Na pitanje kako to da se zahtjevi za kućice ili apartmani predaju putem maila i je li se moglo nekako olakšati starijim ljudima koji žive bez struje, interneta, Granić je kazao kako nije da se to radi isključivo tim putem.
”Zahtjev za kućicom i prijave štete može se obaviti i telefonski, i mi dobivamo takve zahtjeve na terenu. Onda se šalje ekipa, ali je takvih zahtjeva jako puno. Nije stvar dovesti i staviti je nekome u dvorište, mora se osigurati policija, električari. Samo kroz Petrinju nam treba sat vremena, sve je zakrčeno ljudima koji dolaze u želji da pomognu”, zaključuje Granić.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare