Boston Consulting napravio je istraživanje koje pokazuje kako u vrijeme krize zapravo rastu ulaganja u luksuzne proizvode. O toj temi u N1 Studiju uživo pričala je Lucija Vidiš Roić, konzultantica Boston Consulting Grupe.
“Luksuzni satovi privlače više kapitala i investicija od ostalih luksuznih proizvoda. U posljednjih pet godina ulaganje u luksuzne satove raslo je 20 posto. Primjerice, Rolex Paula Newmana na aukciji dosegao je vrijednost od 15 i pol milijuna dolara“, kazala je Vidiš Roić. Objasnila je da su luksuzni satovi dobra investicija jer su otporni na tržišne turbulencije.
“Puno više ste mogli povratiti novca investicijom u luksuzan sat, nego da ste trgovali s dionicama S&P 500, koje su rasle oko osam posto. Tržište luksuznih satova vrijedno je 75 milijardi dolara, a jednu trećinu toga čine rabljeni satovi“, objasnila je konzultantica.
Lucija Vidiš Roič je kazala kako se luksuzni satovi ponajprije kupuju online putem web stranica kao što su Watchbox i Watchfinder. “Online kupovina činit će do 2026. čak 60 posto ukupnog tržišta luksuznih satova“, dodala je.
Otkrila je kako pripadnici generacije X i milenijalci, čiji su prihodi iznad prosjeka, najviše ulažu u luksuzne satove.
“Taj kupac je vido šansu za štednju i investiciju. Satovi su u doba krize pružali dobro utočište jer je riječ o opipljivom predmetu. To tržište je raslo čak i za vrijeme krize od 2007. do 2009.“, poručila je Lucija Vidiš Roić, te dodala kako u Hrvatskoj postoje tržište skupih satova, kao i sličnih luksuznih proizvoda.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!