Zagreb je po čistoći turističkog smještaja među prve tri europske metropole po ocjenama korisnika globalnih rezervacijskih smještajnih platformi Booking.coma, Airbnb-a i Tripadvisora u nedavno provedenom istraživanju o europskim metropolama s najčišćim smještajem, izvijestili su u petak iz TZGZ-a.
U nekim od recenzija i ocjena, korisnici tih platformi boravak u glavnom gradu Hrvatske opisuju i kao “blistavo čist” i “besprijekorno čist”, prenose iz Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), dodajući da je istraživanje provedeno zbog povećanih zahtjeva oko higijene putovanja uslijed pandemije.
Istraživanje je objavio britanski portal ShowersToYou.co.uk, a temelji se na prosjeku ocjena čistoće smještaja u popularnim europskim glavnim gradovima.
Zagreb na trećem mjestu
U ukupnom poretku 20 najčišćih odredišta u Europi, Zagreb je zauzeo visoko 3. mjesto, s prosjekom od 4,740, a ispred su samo Lisabon s prosjekom ocjena od 4,792, dok je na drugom mjestu Prag s gotovo identičnom ocjenom kao Zagreb, tj. prosjekom od 4,741.
Kada se uzmu u obzir samo ocjene korisnika Booking.coma i Airbnb-a, tada Zagreb još bolje stoji – na prvom je mjestu, ispred Moskve, Lisabona, Praga, Beča i drugih glavnih gradova, a ako se gledaju samo ocjene korisnika Tripadvisora onda je na 14. mjestu, no to ne umanjuje njegov ukupni poredak s obzirom na prosjek ocjena na sve tri platforme, u čemu je na 3. mjestu.
“Obradovali smo se kad smo vidjeli ovo istraživanje i izuzetno smo zadovoljni postignutim sjajnim rezultatom, na čemu i čestitam zagrebačkim pružateljima smještajnih usluga”, poručila je u priopćenju direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.
Raduje, dodaje, što su to ocjene krajnjih korisnika globalno jakih platformi Airbnb, Booking.com i Tripadvisor te, kao takve, daju i dodatnu ‘težinu’ Zagrebu kao sigurnom i čistom odredištu.
Promocija na inozemnom turističkom tržištu
Naglasila je i da je u vremenima u kojima živimo higijena postala posebno važna, a zdravstveni aspekti boravka u destinaciji jedna od glavnih okosnica prilikom promoviranja na inozemnom turističkom tržištu.
Uz to, iz TZGZ-a ističu i da su za promotivni film “Zagreb LovesYou” osvojili nagradu u kategoriji “The Best Culture and Heritage” na nedavnom online međunarodnom festivalu turističkog filma BH Tourism Film Festival 2020 u Sarajevu.
To je ujedno i peta nagrada tom filmu koji je nastao u ožujku prošle godine, u trenutku kada je Zagreb bio pogođen s dvije nesreće odjednom – pandemijom i potresom, zbog čega se, kako kažu, i razlikuje od uobičajenih turističkih promotivnih filmova te je i okosnica sveobuhvatne kampanje #ZagrebLovesYou.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!