Hrvatski građani u kućanstvima najviše borave u dnevnim boravcima, koji su kod njih 70 posto povezani s kuhinjom, dok ih 80 posto u dnevnom boravku ima TV, a za 50 posto ih je to i radni prostor, pokazalo je istraživanje tvrtke Ikea Hrvatska koja je u ponedjeljak predstavila katalog za 2018., četvrti za hrvatsko tržište.
Istraživanje o navikama hrvatskih građana vezano za dnevne boravke Ikea je provela na uzorku od 2.000 ispitanika i 30 kućanstava u Zagrebu i Splitu, pri čemu ih je više od po 60 posto kazalo da u dnevnom boravku i spavaju te se igraju s djecom, dok za uređenje tog prostora u kući/stanu najčešće biraju bijelu i boje breze te hrasta.
“S obzirom da je godišnja tema kataloga Ikee za 2018. dnevni boravci i život oko njega proveli smo takvo istraživanje. Tiskani katalog ćemo kao i prijašnjih godina distribuirati na adrese više od 400 tisuća kućanstva u Zagrebu i okolici od 28. kolovoza do 12. rujna, a uz tiskani imamo i digitalni katalog”, kazala je u ponedjeljak na predstavljanju kataloga direktorica zagrebačke robne kuće Ikea Darija Kulić.
Najavila je da će digitalna verzija kataloga za 2018. u Hrvatskoj biti dostupna od početka rujna, s detaljnim informacijama o proizvodima, uključujući i kratke dokumentarne filmove povezane s tiskanim izdanjem.
Kulić je naglasila da je za Ikeu katalog uvijek dobar ‘alat’, što potvrđuju i brojke da se za 2018. tiska u više od 200 milijuna primjeraka, na 35 jezika i distribuira u 52 zemlje svijeta, među kojima je i Hrvatska.
Zagrebačka robna kuća Ikea otvorena je krajem kolovoza 2014., na području općine Rugvica, a na predstavljanju kataloga za 2018. nije bilo riječi o poslovanju, što će objaviti kasnije na jesen.
Na upit o utjecaju nedavno otvorene robne kuće u Beogradu na promet kuće u Zagrebu, iz Ikee Hrvatska samo kratko kažu da zbog toga ne očekuju manji promet.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.