Opet maske u dućanima u Njemačkoj? Kaufland i Lidl izjasnili se o ovom pravilu

Svijet 04. lis 202208:40 1 komentar
Markus Spiske/Unsplash / ilustracija

Prilikom kupovine u Njemačkoj moglo bi ponovno biti obvezno nošenje zaštitne maske u jesen i na zimu, javljaju njemački mediji. Kaufland i Lidl jasno su se izjasnili što misle o tome. Njemačka vlada povećava pritisak na obavezno uvođenje zaštite za usta i nos.

Njemačka vlada nedavno je dala niz preporuka koje savezne zemlje mogu provesti. Imaju same dovoljno prostora za odlučivanje, pogotovo kada je u pitanju obveza nošenja zaštitne maske. Obveza nošenja maski u autobusima i vlakovima bit će proširena na sve strane, a propisi će se jednako primjenjivati ​​i na medicinske ordinacije, bolnice i ustanove za njegu. O maskama u gastronomiji, pri kupnji i na događanjima savezne zemlje mogu pojedinačno odlučiti.

Supermarketi i diskonti poput Kauflanda i Lidla također su mogli implementirati vlastite smjernice za kupce pod pravilom 2G. Mogu, ali ne moraju.

“U svakoj fazi pandemije trgovci su učinili sve što su mogli da se korona učinkovito i brzo obuzda”, rekao je glasnogovornik Njemačke udruge za maloprodaju.

VEZANA VIJEST

U Schwarz grupi, u čijem su vlasništvu Lidl i Kaufland, nerado daju izjave o obvezi nošenja maski u njihovim trgovinama, piše Fenix.

Kako pišu njemački mediji Schwarz grupa, sa sjedištem u Neckarsulmu, još uvijek neće naložiti svojim kupcima da nose maske, što ne znači da to neće učiniti u budućnosti, ako se broj zaraženih bude povećavao.

“U osnovi se vodimo propisima saveznih zemalja, odgovarajućim regionalno primjenjivim općim naredbama i Pravilnikom o sigurnosti i zdravlju na radu i provodimo mjere u skladu s tim”, kažu iz Schwarz grupe.

U međuvremenu, njemački ministar zdravstva Karl Lauterbach snažno forsira uvođenje obaveznih maski u zatvorenim prostorima.

Supermarketi i diskonti također bi mogli biti pogođeni ovom mjerom u jesen i zimu. Proteklih tjedana raspravljalo se i o kraćem radnom vremenu zbog uštede energije u supermarketima. U Kauflandu su o ovoj mjeri samo rekli kako su kupci prioritet.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare