Overseas Express se ispričao zbog kašnjenja tisuća paketa

Vijesti 28. pro 201712:18 > 12:30
Ilustracija

Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će dostavljeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja, poručili su iz Overseas Express i poručili da će svim oštećenim korisnicima odužiti.

“Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme”, poručuju iz Overseas Expressa.

Poručuju kako će pronaći način da se dodatno oduži korisnicima.

“Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje”, navodi se u priopćenju.

Kažu da s isporukom kasne zboh velikog broj pristiglih pošiljaka.

“Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno.

Primjerice, od jednog nam je kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bi sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati”, pojašnjavaju u Overseas Expressu.

Vraćanje povjerenja korisnika, poručili su, apsolutni je prioritet tvrtke u narednom periodu.”