Na zagrebačkom Glavnom kolodvoru putnici su jučer satima čekali vlak. Velika nervoza vladala je među putnicima jer brojni od njih nisu znali zašto je došlo do potpunog kolapsa u gradsko-prigradskom prijevozu, kao niti koliko će biti potrebno da se problem riješi. Dio putnika od osoblja je ipak doznao da je navodni uzrok puknuće žice u Sesvetama. Stoga smo zatražili od HŽ-a službeno očitovanje.
Iz HŽ-a su danas u poslijepodnevnim satima potvrdili za N1 da je došlo do pada kontaktne mreže.
“Zbog prometovanja samo jednim kolosijekom od 15.40 sati promet vlakova odvijao se otežano, a od 18.30 do 19.30 sati bila su zatvorena oba kolosijeka, odnosno nije bio moguć prolazak vlakova kroz kolodvor Sesvete. Obavijest o kašnjenjima i poteškoćama u prometu bila je objavljena na internetskoj stranici HŽPP-a, a putnici su obavijesti dobivali i od konduktera”, kazala nam je glasnogovornica Ivana Čubelić.
Na peronima se jučer moglo čuti da su neki putnici čekali i gotovo tri sata. Iz HŽ-a su nam kazali da se ispričavaju putnicima zbog toga, osobito onima koji nisu dobili pravodobne informacije o situaciji, te su poručili da imaju pravo na povrat novca za karte.
“Kako bi ostvarili povrat novca, putnici trebaju poslati mail na [email protected]“, poručili su iz HŽ-a.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare