Kako koronavirus utječe na nastavu i studente? Objavljeno novo izvješće

Vijesti 25. svi 202109:16 > 09:26 0 komentara
škola, učionica
N1/ilustracija

Mreža stručnjaka za socijalnu dimenziju obrazovanja (NESET) Europske komisije objavila je analitičko izvješće Utjecaj covida-19 na visoko obrazovanje - pregled novih podataka.

Autori izvješća su Thomas Farnell, Ninoslav Šćukanec Schmidt i Ana Skledar Matijević iz Instituta za razvoj obrazovanja, a izvješće daje sintezu novih podataka koji proizlaze iz 64 ankete, članka i izvješća o utjecaju pandemije koronavirusa na visokoškolsku nastavu, obrazovne nejednakosti i studentsku mobilnost.

PROČITAJTE JOŠ

Izvješće završava preporukama za javne politike i aktivnosti koje bi trebalo provesti na razini sustava visokog obrazovanja i samih visokih učilišta.

Pružiti podršku učilištima, poticati međunarodnu suradnju…

Analitičko izvješće mreže NESET bavi se trenutnim utjecajem pandemije na visoko obrazovanje, ali i njezinim mogućim srednjoročnim utjecajem (do 2025. godine). Zaključuje se da bi trebalo provesti sljedeće aktivnosti na razini sustava visokog obrazovanja (od strane transnacionalnih, nacionalnih i regionalnih vlasti), kako bi se odgovorilo na izazove koje predstavlja koronavirus:

– pružiti podršku visokim učilištima pri unapređivanju i prilagodbi studijskih programa online nastavi, kao i pri osiguravanju potrebne infrastrukture

– postaviti sustavna rješenja za pružanje daljnje podrške pristupu, nastavku i dovršetku obrazovanja podzastupljenim, ranjivim i marginaliziranim skupinama u visokom obrazovanju

– poticati međunarodnu suradnju u visokom obrazovanju preusmjeravanjem sredstava koja su prvotno bila namijenjena fizičkoj mobilnosti u nova rješenja, kao što su npr. strategije “internacionalizacije od kuće” i kvalitetne virtualne mobilnosti.

Izvješće predlaže i aktivnosti koje bi se trebale provoditi na razini visokih učilišta (od strane vodstva, nastavnika i studentskih službi):

– pružiti podršku i akademskom osoblju i studentima kako bi se bolje prilagodili nastavi u online okruženju, osigurati više fleksibilnosti kako bi se studentima omogućilo da uspješno dostignu ishode učenja

– pružiti dodatnu akademsku, psihološku i financijsku podršku ranjivim skupinama studenata kako bi se spriječili gubitak interesa i odustajanje od studija

– provoditi mjere podrške za međunarodne studente kako bi im se osigurala dostupnost adekvatne akademske i psihološke podrške te jednak pristup alatima za online učenje tijekom nastave.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!