Prodaju McDonald'sa u drugom su tromjesečju poduprla ublažavanja ograničenja zbog covida-19 i popularnost novog obroka nadahnutog južnokorejskim pop sastavom BTS, što je rezultiralo učetverostručenom neto dobiti od 2,22 milijarde dolara u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Ukupni prihodi porasli su iznad očekivanja za 57 posto, na 5,89 milijardi dolara u tromjesečju koje je završilo s 30. lipnjem, u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada je McDonald’s bilježio pad za 30 posto zbog mjera zaključavanja.
Prodaja u objektima starijim od godine dana skočila je u drugom tromjesečju poslovne godine za 40,5 posto, i premašila predpandemijske razine iz 2019. drugo tromjesečje zaredom.
U proteklih godinu dana lanci brze hrane uspješno su prebrodili većinu mjera zaključavanja prilagodbom objekata, konkurentnim cijenama i fokusom na osnovne stavke jelovnika.
McDonald’sov skok prodaje s novom ponudom na jelovniku, posebno s BTS-ovim popularnim obrokom i hrskavim sendvičima s piletinom lansiranim u SAD-u, pomogao mu je u uvjetima nestašice radne snage u cijeloj industriji i većim troškovima sastojaka.
“BTS obroci potaknuli su posjete našim restoranima i značajno povećali prodaju Chicken McNuggetsa, koji je jedna od glavnih stavki u našem meniju”, priopćio je McDonald’s.
Obrok inspiriran pop sastavom koji je nominiran za nagradu Grammy lansiran je u gotovo 50 zemalja i uključuje piletinu McNuggets, pržene krumpiriće i dva umaka.
Lansiranje limitiranog obroka izazvalo je veliko uzbuđenje obožavatelja benda. Prodaja u trgovinama starijim od godine dana u SAD-u je porasla za 25,9 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada je prodaja lanca restorana bila pogođena vladinim mjerama ograničenja kapaciteta i zatvaranja zatvorenih prostora. U usporedbi s 2019. godinom, američka prodaja porasla je u drugom tromjesečju gotovo 15 posto.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!