Online nastava u SAD-u rezultirala lošijim znanjem među učenicima

Svijet 25. lis 202210:13 0 komentara
Kena Betancur / AFP 7 ilustracija

Stjecanje određenih znanja putem online nastave za vrijeme pandemije među američkim je učenicima pokazalo povijesno najlošiji rezultat, podaci su NAEP-a (Nacionalne procjene napretka u obrazovanju), poznate i kao "National's Report Card".

Znanje iz matematike i čitanja palo je na najnižu razinu u odnosu na razdoblje prije pandemije covida-19, pokazali su rezultati nacionalnih ispita objavljeni u ponedjeljak, što je pokazatelj štete koju je djeci nanijelo zatvaranje škola.

Rekordno loši rezultati uočeni su upravo u matematici, a trend je vidljiv u većini američkih saveznih država i u gotovo svim demografskim skupinama.

Testovi su provedeni na nacionalno reprezentativnim uzorcima učenika četvrtih i osmih razreda između siječnja i ožujka 2022.

Loši su rezultati uočeni i kada je posrijedi čitanje, premda nisu tako dramatični kao u slučaju matematike.

Znanje učenika osmih razreda iz matematike palo je za sedam postotnih bodova u usporedbi s 2019., a sposobnost čitanja za dva boda.

Test se smatra prvim sveobuhvatnim nacionalnim prikazom uspjeha učenika od početka pandemije.

Prethodne studije dokumentirale su slične lošije rezultate u čitanju i matematici nakon što su politički čelnici i školski okruzi zatvorili škole te se pribjeglo “učenju na daljinu”.

NAEP je izvijestio da su u školskoj godini 2020.-2021. najbolji rezultat u online nastavi postigli oni učenici koji su češće imali pristup računalu, tihom radnom okruženju i dodatnoj pomoći svojih učitelja.

Učenici osmih razreda koji su postigli bolji uspjeh kazali su da su češće sudjelovali u online nastavi s učiteljima u realnom vremenu u odnosu na svoje vršnjake čiji se uspjeh pokazao lošijim.

Rezultati testova bili su najlošiji među djecom manjina, a povećale su se i razlike u uspješnosti između bijelih učenika i njihovih afroameričkih i latinoameričkih vršnjaka otkako je ispit zadnji put organiziran 2019. godine.

Američki ministar obrazovanja Miguel Cardona rezultate je nazvao poraznima, istodobno istaknuvši da su oni poziv na djelovanje.

“Moramo se što prije angažirati na pomoći koja će djeci omogućiti da uspješno uhvate korak s učenjem matematike i čitanja”, rekao je.

Odluke o lockdownu i zatvaranju škola zbog pandemije donosili su guverneri država i lokalni dužnosnici. Vlada Sjedinjenih Država nije pozivala na zatvaranje škola u cijeloj zemlji ni pod Trumpovom ni pod Bidenovom administracijom.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!