
Dok Split još sanira posljedice razornog nevremena, gradske vlasti paralelno pokušavaju staviti pod kontrolu i stanje na ulicama, ali ovaj put u taksi sektoru.
Oglas
Jedna dozvola cirkulira na 30 različitih vozila
Od kada je liberalizirano taksi tržište u Hrvatskoj, u Splitu se pokušava pronaći način kako se nositi s golemim brojem vozila, ali i s onima koji operiraju u sivoj zoni, bez nadzora i kontrole, derući turiste, ali i domaće, piše Dalmatinski portal.
"S udruženjima taksista već smo održali sastanak.. Donijeli smo konkretne zaključke. U kontaktu sam i s dubrovačkim gradonačelnikom Matom Frankovićem, jer dijelimo ista razmišljanja i radimo na sličnim rješenjima", kazao je splitski gradonačelnik Tomislav Šuta.
Podsjetimo, Dubrovnik je već ranije regulirao ulazak, prometovanje i izlazak autotaksi vozila u uži centar grada, ograničivši pristup Zoni posebnog prometnog režima – model koji Split možda trebao zaživjeti.
Dubrovnik proveo inicijativu za riješavanje problema
"Inicijativa za rješavanje ovog problema krenula je još za vrijeme gradonačelnika Krstulovića Opare, ali Dubrovnik je bio prvi koji ga je i stvarno proveo. Mislim da je to dobar model koji i mi moramo primijeniti," istaknuo je Šuta.
Prema njegovim riječima, prioritet je uvođenje reda: jasno definiranje cijena, dozvola, pravila poslovanja i poštivanje zakona.
"Ne možemo više zatvarati oči pred stanjem u kojem jedna dozvola cirkulira na 30 različitih vozila. To je potpuno nedopustivo" – upozorio je.
Kako kaže, pripremaju prihvatljiv način kako bi se definirala jasna pravila za sve – lokalne vozače i strane platforme.
Cilj je, poručuje gradonačelnik, urediti tržište taksi prijevoza, jer ovako više ne ide.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas