Iako su mnoga dosadašnja istraživanja dokazala da umjereni unos kave doprinosi našem zdravlju i neće napraviti veću štetu, nova studija otkrila je da ispijanje tri ili više šalice kave dnevno može ozbiljno oštetiti bubrege. Pročitaj više
Oglas
Oglas
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas