Odabirom 15 novih domaćih proizvođača čije će proizvode uvrstiti u svoj stalni asortiman kroz brend Okusi svoj zavičaj, trgovački lanac Lidl ušao je u završnu fazu projekta „Okusi svoj zavičaj“.
Trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, u studenom je pokrenuo projekt „Okusi svoj zavičaj“ koji je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, javnosti predstavljenog 2013. godine, a pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. „Okusi svoj zavičaj“ za cilj je imao okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im prodaju unutar Lidlovih trgovina. Natječaj je trajao više od mjesec dana, a prijaviti su se mogla obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije, piše Poslovni dnevnik.
Ovo su novi Lidlovi dobavljači voća i povrća:
1.OPG Čajkulić Ana-Marija
2. Agro Šišan j.d.o.o.
3. Marina, poljoprivredna zadruga
4. OPG Darko Radović
5. ORIUS d.o.o.
6. FRUTAS d.o.o.
7. Malina Oršić d.o.o.
8. MIKS AGRO, obrt za poljoprivredu
9. OPG Marinko Bartulović
10. Zadruga Vinkovačka šparoga
11. OPG Mile Lakobrija
12. Proizvodnja poljoprivrednih proizvoda Jurica Cafuk
13. PG Sršen, vl. Marko Sršen
14. Povrće Pula, vl. Nebojša Stanković
15. Stoičev d.o.o.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.