Iako smo navikli da nas trgovački lanci svaki dan u medijima bombardiraju oglasima, u ponedjeljak je u dnevnim novinama osvanuo jedan malo drugačiji. Diskontni lanac Lidl preko čitave je stranice objavio oglas s kratkom porukom: 'Jedna zemlja, jedna cijena'.
Iako na prvu čitatelji možda nisu shvatili što im Lidl želi poručiti, oni koji su prošli tjedan pratili medijske istupe Konzumovih vodećih ljudi mogu povezati dva i dva.
https://www.facebook.com/lidlhrvatska/posts/1003678323000096:0
Naime najveći lanac u državi – Konzum u vlasništvu Agrokora – u Puli je nedavno održao prezentaciju za novinare u kojoj se vrlo detaljno pohvalio izvrsnim rezultatima poslovanja tijekom prvog polugodišta. Tijekom konferencije na novinarsko pitanje o cjenovnoj politici Konzuma na kontinentu i obali i otocima u vrijeme ljetne sezone, šef Konzuma Darko Knez potvrdio je da su one različite.
'Nije isto da dostavite šleper robe u dućan u Zagrebu ili malim kamionom trajektom u Korčulu. Te dvije operacije imaju dramatične razlike u troškovima i u skladu s time prilagođavamo cijene', izjavio je Knez.
Lidl je treći lanac po veličini na domaćem tržištu – ispred njega su riječke Plodine – a prihod mu je tijekom 2014. iznosio 3,27 milijardi kuna. Iako je pet puta manji od Konzuma, Lidlove poslovne operacije na tržištu itekako uznemiruju veliki trgovački lanac Ivice Todorića, piše Tportal.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas