United Grupa gradi najveću optičku mrežu u jugoistočnoj Europi pod nazivom United Fiber

Ekonomija 04. lip 202412:33 0 komentara
United Grupa

Nakon uspješnog osnivanja United Fibera u Grčkoj 2021. godine, United Grupa nastavila je objedinjavati svoj portfelj fiksne infrastrukture u Europskoj uniji (Bugarska, Hrvatska i Slovenija) pod brendom United Fiber.

Počevši s registracijom novoosnovane kompanije u Sloveniji u ožujku 2024., nakon koje će do kraja ove godine uslijediti Bugarska i Hrvatska, Grupa je usmjerena na daljnje ubrzavanje i jačanje svojih ulaganja na navedenom području. Moderna širokopojasna infrastruktura povezuje Europu s Bliskim istokom i Azijom, odgovarajući tako na veliku potražnju za tranzitom kroz ključna tržišta Grupe, a ultra brzi i pouzdani internet zadovoljava veliku potražnju korisnika i poslovnih klijenata diljem jugoistočne Europe.

Željko Batistić, potpredsjednik United Grupe za tehnologiju izjavio je: „U United Grupi znamo kako izgraditi i implementirati najmoderniju fiksnu infrastrukturu. U Srbiji smo 2000. godine započeli potpuno iz nule, a dva desetljeća kasnije postali smo najveća optička mreža u jugoistočnoj Europi. Samo u četiri zemlje Europske unije – Grčkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji, United Grupa posjeduje 60.000 kilometara jezgrene i metro mreže. Naša najsuvremenija širokopojasna mreža na tim tržištima doseže 3,6 milijuna kućanstava. Trenutno smo u realizaciji plana isporuke 475.000 novih optičkih priključaka za kućanstava u 2024. godini, a sličnim tempom nastavit ćemo i u narednim godinama. Naša vizija je postati preferirani brend po izboru korisnika, poslovnih klijenata i partner za javni sektor, kako bismo doprinijeli uspješnoj digitalizaciji društva. Objedinjavanje naših investicija u United Fiber omogućit će nam dodatno širenje aktivnosti, stvaranje snažne sinergije i podizanje naših investicijskih kapaciteta na višu razinu. Zahvaljujući posvećenim stručnim timovima za prodaju, podršku i tehničke operacije, moći ćemo biti još više na raspolaganju našim korisnicima.”

United Fiber Grčka bila je ključna u provedbi strategija razvoja infrastrukture Grupe. Kompanija je uspjela ubrzati svoj utjecaj u Grčkoj penetracijom od 20% na vlastitoj optičkoj infrastrukturi (u usporedbi s nacionalnim prosjekom od 8%), pružajući korisnicima pri tom ultra brzu povezanost.

U Bugarskoj Grupa ima najveću optičku mrežu u zemlji koja doseže 50% svih kućanstava s planom proširenja na 67% do 2028. godine. U Hrvatskoj se godišnje pokriva oko 80.000 kućanstava s planom da se do 2028. obuhvati 40% svih kućanstava. U Sloveniji Grupa posjeduje drugu najveću mrežu, s gigabitnim brzinama, koja pokriva oko 50% kućanstava.

Novi infrastrukturni projekt United Fibera je postavljanje kabela koji će povezati Atenu i Solun te jugoistočnu Europu s ključnim središtima zapadne Europe. Projekt, čiji se završetak planira do 2025. godine, ojačat će postojeće veze s Turskom i Bliskim istokom, kao i s Bugarskom te pojednostaviti planove za poboljšanje povezivanja Grčke i Turske.

UGI upravlja veleprodajom infrastrukture United Grupe, uključujući glasovne usluge, podatke, mobilne usluge i roaming. Samo tri godine nakon pokretanja, UGI je uspio privući najveće operatore i pružatelje IT usluga da odaberu United Grupu za rješavanje svojih potreba za infrastrukturom i povezivanjem u regiji. UGI je također zadužen za komercijalizaciju rute Atena – Solun.

Paolo Ficini, glavni izvršni direktor UGI-ja objašnjava: “Stvaranjem ove potpuno nove rute, United Grupa konkretno pokazuje svoju predanost da bude najveći pružatelj optičke mreže u jugoistočnoj Europi, povećavajući konkurentnost, stvarajući nove mogućnosti ulaganja i ubrzavajući digitalnu transformaciju svih uključenih zemalja. Projekt zadovoljava sve veću potražnju koja dolazi od značajnih ulaganja u nove podatkovne centre u regiji, kao i u nove podmorske kabele koji se postavljaju na Grčkoj južnu granici.”

O United Grupi

United Grupa, sa sjedištem u Nizozemskoj, vodeći je telekomunikacijski i medijski operator u jugoistočnoj Europi. Tvrtka posluje u osam zemalja, ima više od 15,5 milijuna korisnika te više od 15.000 zaposlenika. Generira godišnje prihode od gotovo 2,5 milijardi eura. United Grupa ima najširu pokrivenost mrežom u regiji i korisnicima nudi jedan od najatraktivnijih izbora TV sadržaja iz cijelog svijeta. Značajna ulaganja u digitalnu infrastrukturu, medijski sadržaj i tehnologiju osiguravaju izvrsnost proizvoda i usluga koje pruža svojim korisnicima. United Grupa, od ožujka 2019. u većinskom je vlasništvu BC Partnersa, jedne od najvećih globalnih investicijskih kompanija. Više informacija dostupno je na https://united.group.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!