Hrvatska turistička zajednica u povodu odabira novog slogana hrvatskog turizma "Croatia, full of life" u priopćenju ističe kako taj komunikacijski koncept ne koristi niti jedna nacionalna turistička organizacija država konkurenata.
Iz HTZ-a su se u petak oglasili priopćenjem za medije vezano za odabir krovnog komunikacijskog koncepta “Croatia, full of life”, koji je izazvao različite reakcije u javnosti, među kojima i one da se takav slogan već koristi u više primjera.
Iz HTZ-a ističu kako je konačnu odluku o odabiru krovnog komunikacijskog koncepta “Croatia, full of life” donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice jednoglasnom odlukom i to na prijedlog Povjerenstva za odabir koncepta koje je također jednoglasnom odlukom odabrani koncept ocijenilo najboljim.
Prije samog odabira i konačne odluke o odabiru koncepta poduzete su sve radnje i provjere kako bi se zaštitio interes Hrvatske turističke zajednice kao naručitelja, napominju iz HTZ-a.
U skladu s tim utvrđeno je da navedeni koncept u ovom trenutku ne koristi niti jedna nacionalna turistička organizacija država konkurenata.
Nadalje je utvrđeno da njegovo korištenje u drugim granama, koje ni u kojem slučaju nisu konkurentne ili u određenim kampanjama nekih proizvoda koji se ne mogu uspoređivati s nacionalnim turističkim proizvodom, ne ugrožava njegovu originalnost korištenja upravo u segmentu kojim se bavi Hrvatska turistička zajednica.
Također navode da je tenderom određeno kako je ponuditelj Hrvatskoj turističkoj zajednici dužan nadoknaditi svu štetu koja bi proizlazila iz zaštite intelektualnog vlasništva trećih osoba.
Originalnost ovog koncepta je upravo u prijedlogu njegove primjene i ideji da se takva jednostavna poruka iskoristi u odnosu na jednu nacionalnu turističku destinaciju Europe, smatraju u HTZ-u.
“Živimo u 21. stoljeću te je gotovo nemoguće pronaći slogan ili složenicu koja nije negdje korištena u svrhu promocije. Činjenica je da slogan ‘Croatia, full of life’ nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa tako nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo”, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić dodajući kako je Hrvatska turistička zajednica poduzela sve aktivnosti da se slogan zaštiti.
“Također, napominjemo da i Hrvatska turistička zajednica može kao intelektualno vlasništvo zaštititi samo koncept kojim promoviramo proizvod kojeg nudimo, a to je turizam”, kazao je Ivičić, prenosi se u priopćenju.