Lidl uvodi novosti u svoje trgovine, no pitanje je kako će reagirati kupci

Svijet 19. kol 202314:55 3 komentara
Miroslav Lelas/PIXSELL

Kako pišu njemački mediji, diskont Aldi već mjesecima raste brže od svog konkurenta Lidla. Na to je odlučio reagirati vlasnik Lidla – Schwarz grupa.

Poslovnice Lidla su od 2020. značajno unaprijeđene, no iz trgovačkog lanca spremaju novi koncept, prenosi Fenix magazin.

Elegantni stalak za vino i kutak za voće i povrće u budućnosti će se demontirati i zamijeniti manje kvalitetnim inventarom. To bi i vizualno trebalo ponovno dati dojam prvog diskonta.

Ovaj korak unatrag ne odnosi se samo na imidž. Kako navode mediji, 2020. prvi su se djelatnici požalili da je opskrbljivanje polica s povrćem znatno otežano.

U novom konceptu poslovnice etikete će biti puno vidljivije, kao i ponuda promotivnih artikala. Uočljivo će se prezentirati samo posebna vina, te će drogerijski dio biti puno jednostavniji nego prije.

Posebna novost će biti samouslužne blagajne, koje su već postavljene u određenim poslovnicama. Blagajne kupci mogu koristiti samostalno, te na kraju račun mogu platiti karticom.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare