Citroën je otkrio novi identitet marke i logo koji je reinterpretacija originala iz 1919. godine.
Ovalni logo s amblemom dvostrukog ševrona debitirat će na novom konceptu koji će biti predstavljen za nekoliko dana, a potom će se naći na novim modelima 2023. godine.
Citroen has updated its logo and brand identity ahead of its switch to all-electric power https://t.co/186SNC6M7h pic.twitter.com/LSAYwzC2Pd
— Autocar (@autocar) September 28, 2022
Ovo je deseta revizija logotipa u Citroënovoj 103-godišnjoj povijesti, a treća u posljednjih 13 godina.
Zadržavši dvostruki ševron, ovalni vanjski oblik značajno odstupa od nedavnih prethodnih interpretacija. Ovaj dizajn odabrao je osnivač André Citroën 1919. godine, inspiriran svojom tvrtkom za obradu metala koja je proizvodila sustave zupčanika u obliku riblje kosti.
Novi logo kombinira se sa svježom i pojednostavljenom paletom boja plus modernim fontom za natpis Citroën.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.