S njemačkog tržišta ove je godine ostvareno 14 posto više dolazaka i 18 posto noćenja u odnosu na 2019. godinu, a potencijal za daljnji rast s tog za Hrvatsku ključnog tržišta postoji, za što je važna i suradnja s autoklubom ADAC, istaknuto je u subotu na godišnjem skupu te organizacije. Hrvatska je Nijemcima četvrta strana destinacija po popularnosti
Njemački autoklub ADAC, koji broji više od 20 milijuna članova, odabrao je Zagreb i Hrvatsku za domaćina godišnjeg skupa ADAC Jahrestagung 2022., a kako je u hotelu Esplanade na svečanom otvorenju skupa istaknuo ADAC-ov predsjednik za turizam Karlheinz Jungbeck, u Zagrebu se trenutno nalazi više od 200 prodajnih agenata iz Njemačke, koji su spremni Nijemcima za odmor u idućoj godini nuditi hrvatske destinacije, uključujući i one na kontinentu.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je rekla da je suradnja s ADAC-om iznimno važna, pritom izrazivši zadovoljstvo što je ADAC za domaćina skupa odabrao upravo Hrvatsku.
Podsjetila je da je Ministarstvo lani s ADAC-om potpisalo memorandum o suradnji, značajan za unaprjeđenje suradnje i promociju Hrvatske na njemačkom tržištu.
Njemačko tržište, istaknula je Brnjac, iznimno je važno za hrvatski turizam, pri čemu je s njega ove godine u Hrvatsku došlo 14 posto više turista, koji su ostvarili 18 posto više noćenja u odnosu na pretpandemijsku 2019. godinu.
Nijemci su tako u ovoj godini u Hrvatskoj ostvarili 25 milijuna noćenja, a ministrica je izrazila zadovoljstvo i zbog povećanog interesa njemačkih turista za kontinentalnu Hrvatsku.
Brnjac je istaknula da se strateški smjer hrvatskog turizma temelji na cjelogodišnjem turizmu, održivosti i kvaliteti, a za iskorake u tom smjeru je osigurano financiranje, 300 milijuna eura iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), a nešto manje od 200 milijuna eura iz Višegodišnjeg financijskog okvira (VFO). Ocijenila je i da će članstvo Hrvatske u šengenu i eurozoni od iduće godine imati dodatan pozitivan utjecaj na hrvatski turizam.
Organizator skupa je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), a njen direktor Kristjan Staničić je također apostrofirao suradnju Ministarstva i HTZ-a s ADAC-om koja je doprinijela odličnim ovogodišnjim rezultatima s njemačkog tržišta, na kojem je Hrvatska četvrta strana destinacija po popularnosti, a s kojeg zasigurno postoji i potencijal za daljnji rast.
Iz Njemačke 70 posto gostiju dolazi automobilima
Suradnja s ADAC-om je jako bitna i s obzirom da 70 posto gostiju iz Njemačke u Hrvatsku dolazi automobilima, a tu je i činjenica da je ADAC najveće udruženje kampinga u Njemačkoj, pri čemu u strukturi smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj na kampove otpada oko četvrtina.
“Upravo su kampovi, pa i na tragu suradnje s ADAC-om u ovoj godini, bilježili odlične rezultate, čak i s dvoznamenkastim porastom. Uz podršku ADAC-a, očekujemo da ćemo taj trend imati i sljedećih godina”, izjavio je Staničić, koji vjeruje da će sudionici skupa u ova dva dana upoznati i Zagreb kao cjelogodišnju turističku destinaciju.
Dodao je da se od ADAC-a dobivaju informacije iz njihovih istraživanja o trendovima i potražnji na tržištu, što pomaže u pravovremenoj prilagodbi ponude. Staničić je kao primjer naveo da se u sve većoj mjeri traže kampovi s punionicama za električna vozila, pa se nada da će se vlasnici i upravitelji hrvatskih kampova znati prilagoditi tim trendovima.
Inače, ADAC je nedavno objavio novu listu najboljih europskih kampova “ADAC Superplatz”, među kojima su i 22 hrvatska kampa. ADAC Superplatz najviša je nagrada kvalitete koju ADAC već tradicionalno jednom godišnje dodjeljuje najboljim europskim kampovima, ocjene se odnose na sljedeću turističku sezonu, a ovaj put ocjenu najviše kategorije dobilo je ukupno 175 kampova koje su ocjenjivali ADAC-ovi inspektori, dok ih je lani bilo 158.
Najviše novih kampova na najnovijoj ADAC-ovom listi ima Francuska, a s 13 novih na listi su ukupno 42 francuska kampa, čime su pretekli Italiju, koja sada ukupno ima 41 super kamp.
Hrvatska je na trećem mjestu s 22 vrhunski uređena kampa, jednim više nego lani.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!