Njemački pekar prodaje “inflacijski kruh”, razgrabi se u tren oka

Svijet 26. kol 202207:13 0 komentara
Peter F/ Unsplash

Pekar iz njemačkog mjesta Kürtena napravio je inflacijski kruh kojeg svojim kupcima nudi po simboličnoj cijeni. Na naziv “inflacijski kruh” potrebno je bilo vremena da se kupci naviknu. “Ovo je kruh bez puno sastojaka”, objašnjava pekar svoju kreaciju, te dodaje “da u njemu nema ništa skupo.”

Uvjeren u svoju ideju, pekar “inflacijskim kruhom” skreće pažnju na svoj novi proizvod. Pekar u “inflacijski kruh” dodaje kukuruz za okus, a glavni sastojak je pšenično brašno.

Svojim “inflacijskim kruhom” pekar je želio učiniti nešto protiv trenda poskupljenja, javljaju njemački mediji.

Pekar ističe da su i kod njega poskupjeli proizvodi, zbog rastućih troškova sirovine i energije. “Ne samo ja, nego i moji kupci se bore s rastućim cijenama. Znam to”, dodao je. Zbog toga je u sortiman uveo “inflacijski kruh”.

On prodaje “inflacijski kruh” od 750 grama za 2,50 eura. Kupci rado kupe novi kruh, kaže pekar iz Kürtena. Pekar u svom asortimanu sada ima kruh koji bi mogao biti alternativa za one koji kruh inače kupuju u supermarketu. Novi kruh po niskoj cijeni zasad će ostati u njegovom asortimanu, kaže Fritzen.

Jeftinija alternativa

Prema pisanju njemačkih medija, u Njemačkoj su cijene kruha i ostalih pekarskih proizvoda porasle za 15 posto. Cijena kilograma kruha po njihovim izračunima sada košta od osam do deset eura. Ovdje se govori o kruhu koji se prodaje u pekarama, dok su cijene kruha u supermarketima nešto niže.

U Njemačkoj dosta stanovnika koji su kupovali kruh u pekarama prije inflacije sada to ne mogu učiniti. Mnogi ističu da sada ne kupuju kruh u pekari, nego su potražili alternativu, te kruh kupuju u supermarketu.

Važno je također napomenuti da su pekari jako pogođeni energetskom krizom, kao i rastom cijena sirovina. Na ovu situaciju dodatno utječe i činjenica da je evidentan manjak radne snage u ovom sektoru, prenosi Fenix Magazin.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!