Centralni informacijski zdravstveni sustav za lijekove i recepte (CEZIH) u ponedjeljak je ponovno imao probleme u radu pa smo o tome kontaktirali Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje.
Iz HZZO su zbog ovog problema tražili očitovanje Ericsson Nikola Tesla, a njihov odgovor prenosimo u cijelosti.
“Što se tiče povremenih poteškoća u radu CEZIH-a, a koji su se pojavili unazad nekoliko mjeseci, oni su još uvijek uzrokovani radovima na optimizaciji sustava na novoj platformi. Kao što je već komunicirano, zbog zastarjelosti infrastrukture bilo je nužno sustav CEZIH i pripadajuće podatke sa strojne i programske osnovice preseliti na infrastrukturu koja će omogućiti naprednije preformanse sustava.
Iako smo predvidjeli da će aktivnosti optimizacije, a koje među ostalim uključuju i otklone grešaka ili tzv. pathciranje pojedinih softverskih komponenti u novoj okolini, prilagođavanja specifičnih parametara softverskih komponenti, biti završeni do početka listopada zbog kompleksnosti sustava nažalost još uvijek dolazi do povremenih poteškoća koje usporavanju ili kratkotrajno onemogućuju nesmetan rad svih funkcionalnosti unutar CEZIH-a.
Razumijemo vaše probleme i želju da se svi radovi na optimizaciji sustava na novoj platformi što prije i kvalitetnije zaključe te da zdravstveni djelatnici i građani imaju dostup kvalitetnim e-zdravstvenim uslugama. Sa svoje strane, poduzimamo sve aktivnosti kako bi sustav brzo i efikasno radio.
Jutrošnji problemi u radu sustava otklonjeni su oko 11 sati od kada sve funkcionalnosti stabilno rade”, priopćili su.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!