Nekoliko nacionalnih trgovačkih lanaca pozvalo je kupce da ne nasjedaju na prijevaru s kuponima za osvajanje nagrada koji se dijele preko društvenih mreža jer je riječ o lažnim kuponima.
Upozorenje o lažnom kuponu objavili su na 'facebooku' Lidl Hrvatska, Konzum, Bipa i Croatia Airlines, a nakon što su se putem društvenih mreža proširile spam objave s lažnim kuponima za kupovinu u povodu proslave rođendana određene trgovine.
Lidl, koji je zaprimio velik broj upita u vezi s kuponima koji se "dijele" preko društvenih mreža, objavio je na svoj Facebook stranici da se radi o lažnim kuponima. Pozvao je kupce da ne nasjedaju na prijevare, upozoravajući da su svi kuponi za osvajanje od 1000 kuna u njihovim trgovinama lažni.
Tvrtka napominje da se njezine pogodnosti mogu pronaći na službenom Facebooku, u trgovinama te na službenim stranicama. Kupcima savjetuju da ne otvaraju sumnjive poveznice koje su se počele pojavljivati.
Konzum je također obavijestio svoje kupce da je informacija o kuponu za nagradnu igru koja se pojavila na Facebooku, Twitteru i aplikacijama za komunikaciju WhatsApp nije organizirana od strane Konzuma. „Savjetujemo vam da ne otvarate navedenu poveznicu. Hvala na razumijevanju, uživajte u ostatku dana“, objavio je Konzum.
Bipa je pak navela kako je istina da slavi deset godina, ali i obavijestila svoje korisnike da ne dijeli kupone putem interneta. „Sve pogodnosti pronađite u našim poslovnicama i na našim službenim stranicama: www.bipa.hr i Facebook BIPA Hrvatska“, navela je Bipa. Dodali su kako žale zbog eventualnih poteškoća, ali napominju da nismo objavili Facebook post kojim se natječaj oglašava.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas