Nekoliko nacionalnih trgovačkih lanaca pozvalo je kupce da ne nasjedaju na prijevaru s kuponima za osvajanje nagrada koji se dijele preko društvenih mreža jer je riječ o lažnim kuponima.
Upozorenje o lažnom kuponu objavili su na ‘facebooku’ Lidl Hrvatska, Konzum, Bipa i Croatia Airlines, a nakon što su se putem društvenih mreža proširile spam objave s lažnim kuponima za kupovinu u povodu proslave rođendana određene trgovine.
Lidl, koji je zaprimio velik broj upita u vezi s kuponima koji se “dijele” preko društvenih mreža, objavio je na svoj Facebook stranici da se radi o lažnim kuponima. Pozvao je kupce da ne nasjedaju na prijevare, upozoravajući da su svi kuponi za osvajanje od 1000 kuna u njihovim trgovinama lažni.
Tvrtka napominje da se njezine pogodnosti mogu pronaći na službenom Facebooku, u trgovinama te na službenim stranicama. Kupcima savjetuju da ne otvaraju sumnjive poveznice koje su se počele pojavljivati.
Konzum je također obavijestio svoje kupce da je informacija o kuponu za nagradnu igru koja se pojavila na Facebooku, Twitteru i aplikacijama za komunikaciju WhatsApp nije organizirana od strane Konzuma. „Savjetujemo vam da ne otvarate navedenu poveznicu. Hvala na razumijevanju, uživajte u ostatku dana“, objavio je Konzum.
Bipa je pak navela kako je istina da slavi deset godina, ali i obavijestila svoje korisnike da ne dijeli kupone putem interneta. „Sve pogodnosti pronađite u našim poslovnicama i na našim službenim stranicama: www.bipa.hr i Facebook BIPA Hrvatska“, navela je Bipa. Dodali su kako žale zbog eventualnih poteškoća, ali napominju da nismo objavili Facebook post kojim se natječaj oglašava.
Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CA) također je, nakon niz pitanja građana, objavio da je ne obilježava obljetnicu i trenutno ne dijeli nagradne karte preko Facebooka. „Nismo objavili Facebook post kojim se natječaj, niti smo povezani s web stranicom iz posta“, objavila je CA.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.