Ako ste kupili uređaj koji je još uvijek pod garancijom, a izgubili ste jamstveni list, ne očajavajte, postoji rješenje.
Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača pitali smo što se može napraviti u slučaju da se izgube jamstveni list i račun za uređaj koji još uvijek ima važeće jamstvo.
“Građani gube različite dokumente pa mogu izgubiti i jamstveni list i račun. Bitno je da potrošač barem približno zna kada je proizvod kupljen te treba u trgovini zatražiti kopiju jamstvenog lista ili računa”, kažu iz udruge za zaštitu potrošača.
Naime, prava potrošača proizlaze iz zakona, a ne iz samog papira jamstvenog lista, dodaju.
A što ako trgovac to odbije učiniti?
“Ukoliko trgovac ne želi izdati kopiju treba ga prijaviti državnim inspektorima”, jasni su iz udruge za zaštitu potrošača.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!