Posljednjih godina mnoge trgovine – posebno veliki supermarketi i drogerije – stavljaju određene proizvode u plastične sigurnosne kutije ili ih čak zaključavaju u vitrine. Uglavnom se radi o skupljim, manjim artiklima poput parfema, britvica i dodataka prehrani. Cilj takvih zaštitnih mjera je sprječavanje krađe.
Oglas
Video snimljen u jednom od popularnih lanaca supermarketa u Srbiji prikazuje kavu u plastičnoj zaštitnoj kutiji, što je iznenadilo brojne kupce, piše Nova.rs.
Na društvenim mrežama ubrzo su se pojavili videozapisi koji prikazuju kavu u plastičnim posudama.
"Srbijo, što se događa? Može li mi netko objasniti zašto je Nescafe kava zaključana kao da je zlato", stoji u opisu jednog videa koji već ima više od 1,5 milijuna pregleda.
@veyrahhh In Serbia… even the coffee is under protection 😳 #srbijatiktok🇷🇸 #srbijafyp #balkanfyp #livingabroadlife ♬ original sound - narodno_teka
U komentarima ispod videa, pažnja nije bila usmjerena samo na plastičnu kutiju, već prvenstveno na cijenu kave. Mnogi su istaknuli da je 10 eura za ovakvu kavu jednostavno previše.
"U usporedbi sa srbijanskim plaćama, ova kava je skupa", napisao je jedan komentator.
"Dobrodošli na Balkan - gdje imamo azijske plaće, afričku infrastrukturu/vladu i švicarske cijene", glasio je drugi komentar.
"Kako je moguće da ova kava u Italiji košta četiri eura, a u Srbiji deset?", pitaju korisnici društvenih mreža.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas