VIDEO / Novi SUV iz Alfe Romeo stigao je u Hrvatsku, a kažu da je duhovni nasljednik dvaju poznatih modela

author
Andrej Jelušić
15. velj. 2025. 14:16

Alfa Romeo je krenuo novim smjerom, a u tu je svrhu u Hrvatskoj predstavio novi model - Junior.

Alfa Romeo Junior je prvi Alfin model još od Tonalea, a ujedno je treći SUV u njihovoj floti - i to najmanji.

"Junior je namijenjen mladim, urbanim kupcima sportskoga duha. Alfa je zadržala ono što je prepoznatiljivo, a to je užitak u vožnji, rekao nam je Benjamin Skender, direktor marke Alfa Romeo.

1739612551-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.04.31_c5b393b8-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



Talijani kažu da je Junior "duhovni nasljednik" modela Mito i Giulia.

Oba modela su poznati kao auti za uživanje, iznimnih vozačkih sposobnosti, pa je dobra vijest da je i kod Juniora prilagođen ovjes, dodani su čvršći stabilizatori, a promijenjen je i upravljački mehanizam za precizniji osjećaj na volanu.

1739612579-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.03.54_55c56420-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić


Dinamična linija


Junior ima 4,17 metara dužine čime cilja u središte segmenta gradskih SUV-a.

Te mu dimenzije omogućuju i prtljažnik od 415 litara.

1739612600-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.03.11_9c9ce32a-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



Dizajneri su za njega odabrali coupe formu, iako je SUV. To se najbolje vidi po, kako kažu, dinamičnoj i elegantnoj bočnoj liniji.

Stražnje staklo se pretapa u maleni spojler, dok je prednji kraj vizualno niži od stražnjeg, što dodaje agresivni izgled.

1739612586-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.03.35_d0a6d12a-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



Psrijeda imamo tzv. 3+3 svjetla, a ista se mogu prepoznati i straga.

Doza tradicije


Unutrašnjost prati pristup vanjskom dizajnu, ali i tradiciju. Dobra je vijest da je sve nadohvat ruke i usmjereno na vozača, kao i u svakoj Alfi Romeo.

1739612545-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.05.02_4a6c1cd8-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



I sami instrumenti su spoj modernog i tradicionalnog, a putnicima je na odabir osam boja ambijentalnog osvjetljenja

U ponudi su tri vrste unutrašnjosti - ICONA, SPIGA i CORSA.

1739612565-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.04.14_6d6b2687-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



Što se vansjkih boja tiče, na izboru je šest boja, a mi smo imali prilike voziti atraktivnu crvenu  imena Glorius.

Što ga pokreće?


Što se motora tiče u ponudi je hibrid koji kombinira struju i benzin snahe 136 KS, i dvije električne verzije od 156 i 280 KS koliko ima najjača verzija Veloce.

1739612571-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.04.05_617ece65-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



Svi modeli dolaze s automatskim mjenjačem, a i hibridna vožnja omogućava određeni dio na struju, u gradu čak do 50 posto.

1739612593-WhatsApp-Slika-2025-02-15-u-10.03.24_ba606dae-1024x768.jpg
Andrej Jelušić | Andrej Jelušić



I za kraj cijene, a one kreću od 28.490 eura za hibridnu verziju, dok električna starta od 37.890 eura.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama