Zbog uvođenja eura, mijenjale su se cijene i parking usluga. Negdje su cijene i pojefitnile, no to nije slučaj sa Splitom. Građane su tamo dočekale više cijene. Gradonačelnik misli da će tako stimulirati građane da više koriste javni prijevoz i spriječe zagušenje prometa u gradu koji ionako pati od nedovoljnog broja parkirnih mjesta.
Automati za plaćanje parkinga u Splitu spremno su dočekali euro, a s njim i povećanje cijena.
Tako će se u prvoj zoni izvanulični parking plaćati jedan euro po satu, a u drugoj i trećoj zoni, 80 centi. Sat uličnih parkirališta u prvoj zoni košta 80, u drugoj 70, a trećoj zoni 60 centi. Ako gledamo samo prvu zonu porast je to od dvije i pol kune, odnosno 33 centa.
Cijene parkirališnih pretplata za građane, stanare i pravne osobe ostaju nepromijenjene.
U ljetnoj sezoni parking će se po satu plaćati duplo više. Korekcijama se želi smanjiti zagušenost prometa i potaknuti građane na korištenje javnog prijevoza za koji je karta sada jeftinija – jedan euro.
Gradonačelnik Ivica Puljak kaže kako struka kaže da je ovo odličan potez za promociju javnog prijevoza.
“To je glavni dio ove politike, a onda smo korigirali cijene satnog parkinga ali ne za građane Splita jer je cijena njihovih pretplata ostala ista.”
Oporba zamjera što Puljak problematiku parkinga nije prvo stavio na Gradsko vijeće.
Naplata parkinga čeka i tri javne garaže. Rampe su postavljene, a spuštaju se za šest dana. Iako imaju pretplate, stanovnici nisu zadovoljni postavljanjem rampi.
Zato Splićani parkiraju gdje stignu – pa su često primorani parkirati na nogostupe ili – u park.
Problem parkinga se ne može riješiti preko noći, a gradonačelnik za proljeće najavljuje predstavljanje plana gradnje Gradskom vijeću.
A do tada su građani promorani parkirati gdje stignu – jer izbora nemaju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!