Bliži se sešt mjeseci poslovanja Ubera u Zagrebu. Ova kompanija koja nepovratno mijenja taksi usluge uopće se ne bavi taksiranjem već samo spajanjem vozača i putnika. Vozača i korisnika sve je više, no zakonodavci i dalje ne znaju što s Uberom.
Alen se inače se bavi solarnim kolektorima, ali vozi automobil kao Uber partner. Kaže, firma mu je ljetni, a uber zimski posao.
“Moram priznat idealno je, pogotovo za neke ljude koji imaju neki sezonski posao, kao moj jer u principu se da zaradit neka normalna plaća i da se živjeti s normalnim radnim vremenom. Jedan dan tri sata, jedan dan uopće ne, jedan dan 10 sati, sve ovisi o obvezama. U principu sjedim doma pijem kavu, a kad mi se radi upalim aplikaciju i čekam da zazvoni”, kaže Alen
A Uber aplikacija vozačima zvoni sve češće pa je posla sve više.
Uber uzima 25%, ostatak ostaje vozaču partneru. Porez se normalno plaća, a poslovanje je, što se Alena tiče, posve legalno.
Iz Ubera ponavljaju da oni nisu taksi kompanija, a njihovi partneri nisu taksisti, no to je nešto s čime se od početka ne slažu taksiti i Grad Zagreb koji odobrava taksi licence.
Isto potvrđuju i u Ministarstvu prometa tako da kompromisa još uvijek nema na vidiku iako Uber već ove godine planira biti dostupan i u drugim hrvatskim gradovima.
Pogledajte cijelu priču o Uberu u prilogu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.