O strategiji turizma, sezoni i brojevima u središnjem Dnevniku govorila je ministrica turizma Nikolina Brnjac.
Udio hotela u smještaju u Hrvatskoj i dalje je nezadovoljavajuć.
Strategija je bila do 2020. povećati udio hotela u ukupnom smještaju na 18%, no danas i dalje imamo udio od svega 13%, zahuktava se i dalje izgradnja apartmana. Kako promijeniti trend?
“Javni pozivi su završeni, uskoro će biti raspisani, počinje se ulagati u hotelski smještaj. Bilo kroz male obiteljske hotele, bilo kroz velike sustave. U zelenu i digitalnu tranziciju. Tako podizanjem kvalitete i stvaranjem dodane vrijednosti to možemo izmijeniti, tako se razvija i cjelogodišnji turizam”, istaknula je ministrica Nikolina Brnjac za HRT.
Što je s kategorizacijom obiteljskog smještaja?
“To je detektirano u našoj strategiji, moramo razlikovati iznajmljivanje kod domaćina i rentijerstvo. To se mora razlikovati ekonomskom politikom. Napravit ćemo novu modernizaciju i kategorizaciju privatnog smještaja s ciljem podizanja same kvalitete”, dodaje.
Brnjac dodaje da će se upravljanjem destinacijama vidjeti koje su održive i na kakav način. Naime, mnoga se mjesta i gradovi guše zbog velikog broja gostiju.
“Trebat će podvući crtu, to je alat koji ćemo dati turističkim zajednicama, a što će omogućiti lokalnim i regionalnim samoupravama da odluče kakav turizam žele. Vrlo je važno razvijati cjelogodišnji turizam. Treba razvijati turizam na kontinentu, primjerice kroz liječilišni segment. Dobar je primjer Topusko”, dodaje ministrica.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare