Naš otok ove godine očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s bar jedan posto više noćenja nego u odličnoj 2017. godini, a još boljim rezultatima mogla bi pridonijeti i najnovija preporuka specijaliziranog američkog portala Food, Wine&Travel Magazine.
Taj je američki portal Lošinj uvrstio na visoko drugo mjesto među ukupno 11 najboljih destinacija za putovanja u ovoj godini, ističu iz Turističke zajednice.
Prvi na toj listi, ispred Lošinja, je japanski Tokyo, a iza su Abruzzo u Italiji, Fredericton u Kanadi, francuski Boredaux, talijanski Capri, Sri Lanka, jezero Constance u Njemačkoj, mađarski glavni grad Budimpešta, Jordan i Solomonski Otoci.
Ta su odredišta kao najbolja za putovanja u svijetu ove godine izabrali američki blogeri i putopisci, a za otok Lošinj su naglasili da je to hrvatski otok vitalnosti, koji ostaje u sjećanju zbog prekrasne obale, kristalno čistog mora i svježeg morskog zraka. Također hvale ljepote uvale Čikat, ponudu hotela i vrhunske spa programe, ali i jedinstveni Muzej Apoksiomena, koji oduševljava, kao i otočku restoransku ponudu te susjedne otoke Ilovik i Cres s poznatom plažom Lubenice.
“Veseli nas ovakva i sve slične objave u inozemnim medijima s kojima dobro surađujemo, što će, uz naše aktivnosti, vjerujemo pridonijeti dobroj turističkoj 2018. godini, koju smo aktivno počeli novom promotivnom kampanjom s vizualima i novim sloganom ‘1 Visit is worth 1000 pictures’, a kroz godinu u promociji ćemo se fokusirati i na kulturnu, zdravstvenu i ponudu aktivnog odmora”, poručuju iz malološinjske Turističke zajednice.
Iznose pritom i završne podatke o fizičkom turističkom prometu za prošlu godinu, u kojoj su s 307,3 tisuće turista i nešto više od 2,33 milijuna noćenja zabilježili poraste od 7 i 6 posto u odnosu na 2016., a čime se Mali Lošinj iznova svrstao među top 10 odredišta u Hrvatskoj odnosno na šesto mjesto po ostvarenom ukupnom turističkom prometu u 2017.
“Većinu ili 86,3 posto noćenja prošle godine ostvarili su kod nas strani turisti, a domaći 13,7 posto. Gotovo 70 posto stranih turista došlo nam je s četiri najvažnija emitivna tržišta – Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije. Njih slijede Česi, Poljaci, Nizozemci, Mađari te gosti iz Švicarske i Slovačke. Najveći broj od ukupnih noćenja ili 35,3 posto ostvaren je u kampovima, potom 19,2 posto u hotelima, a 18 posto u objektima u domaćinstvima”, otkrivaju iz Turističke zajednice.
Velika očekivanja od natjecanja Mercedes-Benz UCI Mountain Bike World Cup u travnju
Najavljuju za ovu godinu i rad na master planu razvoja ‘bike’ turizma otoka Lošinja s ciljem razvoja cikloturizma i stvaranja ‘bike friendly’ destinacije, a nastaviti će i aktivnosti sa svim dionicima turističke ponude na povećanju kvalitete usluge kroz provođenje integriranog upravljanja kvalitetom u destinaciji, čiji je cilj okupiti i povezati sve najbolje u destinaciji.
Otok Lošinj ove će godine biti i domaćin brojnih sportskih događanja, od kojih izdvajaju ekstremno svjetsko biciklističko natjecanje ili spust Mercedes-Benz UCI Mountain Bike World Cup Lošinj, koji će se održati od 19. do 22. travnja i u sklopu kojeg će se 300-njak natjecatelja iz cijelog svijeta spuštati 1,8 kilometara dugim lošinjskim stazama i vidikovcima.
“Na tom natjecanju očekujemo oko 10 tisuća posjetitelja, ali i više od milijun gledatelja, s obzirom na Red Bull Media House, odnosno 19 televizijskih kuća kojima će biti omogućen prijenos uživo u čak 99 zemalja svijeta”, naglašavaju.