Ivan Horvat, menadžer marketinga DM-a gostovao je u Dnevniku N1 televizije i komentirao dvojne cijene nakon uvođenja eura.
“Inflacija je top tema. Ono što možemo obećati kupcima je koncept trajno dobre cijene, kojim obećajmo da svoje cijene nećemo povećavati minimalno četiri mjeseca. Tako da povećanja cijena od strane DM-a neće biti”, rekao je Horvat.
Kako navodi, teško je predvidjeti što će biti najesen, ali “važno je da svi članovi lanca opskrbe “budu maksimalno fer i korektni prema potrošačima, te da se cijene korigiraju samo onoliko koliko je zaista nužno”.
“S iskazivanjem dvostrukih cijena započeli smo 14.7., nakon objave fiksnog tečaja konverzije. Neke procjene govore da će troškovi doseći razinu od milijun eura, što sa sobom povlači tiskanje materijala, etiketa, IT troškove i slično. Govorimo o jednom prilično kompleksnom projektu.
Kaže da su reakcije kupaca “zanimljive”.
“Kupci to s pozornošću prate i zainteresirani su. Možemo reći da su reakcije pozitivne. U našem online shopu i aplikaciji su sve cijene iskazane u kunama i eurima, a sve cijene u prodavaonicama bit će iskazane u eurima i kunama do 1.8.”, rekao je.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare