Servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihovog OIB-a, a ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski. Time je u potpunosti omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka, pa i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća, objašnjavaju iz Pošte.

Prednosti za pošiljatelja tj. pravnu osobu je slanje pošiljaka u sigurnom okruženju, brzo i jednostavno, dok primatelji, fizičke osobe, mogu platiti zaprimljeni račun kroz servis ePošta, što praktično znači da slanje, primanje i plaćanje mogu obaviti "iz fotelje".

Bjelovar je prvi u nizu gradova i općina koji je s Hrvatskom poštom na ovakav način modernizirao poslovanje, kaže predsjednik uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo.

"Hrvatska pošta u posljednjih nekoliko godina provodi niz transformacijskih procesa u smjeru digitalizacije i optimizacije, a ePisarnica je dodatni benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva", napominje Čulo.

Iz Pošte još dodaju da pregovoraju i s drugim jedinicama lokalne samouprave, koji u ovom načinu poslovanja vide prednosti, a i pozivaju građane, prvenstveno one s područja grada Bjelovara i susjednih općina na otvaranje servisa ePošta online ili u najbližem poštanskom uredu.

Na tu temu razgovarala je s Čulom naša Jelena Bokun, a više detalja u video prilogu.