Saponia "lajkala" antifeministički komentar kupca

Ekonomija 13. lip 201615:16 > 15:17
Saponia d.d. / YouTube

Saponia d.d. izazvala je buru reakcija zbog reklame koju su mnogi kupci ocijenili seksističkom, budući da poručuje kako iza "svakog hrvatskog navijača" stoji žena koja mu - pere rublje.

To je ideju žene kao potencijalne navijačice odbacilo, da bi je još stavilo u položaj “one koja samo pere rublje”. Saponia se naknadno ispričala Facebook objavom “svima koji su se našli uvrijeđenima”, tvrdeći da su htjeli pozvati na zajedništvo.

“Još jednom želimo čestitati Vatrenima, te se nadamo da će naši proizvodi oprati njihove dresove, ma tko ih prao”, napisali su među ostalim.

O tome kako su kupci reagirali možete čitati OVDJE.

Bura se još nije stišala, a na vidiku je još jedan loš potez marketinškog tima. Jedan je korisnik, naime, objavio komentar u kojem je u potpunosti kritizirao feminizam, njegove ideje o jednakosti i ravnopravnosti, ali i medije koji takve vrijednosti promiču.

Saponia je to ‘lajkala’, tj. označila da joj se napisani stavovi očito sviđaju ili se slaže s njima.

Evo komentara koji je napisao korisnik na službenom Facebooku Saponie:

“Nevjerojatno koja hajka stranih medija koji godinama vani propagiraju te gluposti o “jednakosti” koje NIGDJE ne postoje, jer ne postoje, jer te firme koje feminističke žgabe furaju da “žene vode” nemaju horizontalan ustroj, imaju direktora imaju tajnika imaju hijerarhiju.

Ali feministice su skužile da ako dovoljno vrište da će kao svaka manjina, agitirat inertnu većinu koja se bavinormalnim stvarima u životu npr svojom obitelji.

Feministice nemaju svoje obitelji, ne žele obitelj, ne žele meritokraciju ni podjelu uloga, žele da im država zakonom omogući jednaka prava koja se ne temeljen na ničemu osim emocijama, dakle ucjena, i žele pare za svoje udruge, aktivizme i ostale mutikaše koje strane sile koriste da raslojavaju društvo.

Sudeći po komentarima i napisima u dežurnim ljevičarskim kretenskim medijima – uspjevaju”, napisao je korisnik, a Saponia je to lajkala.

Saponia d.d. / Screenshot

Čitateljima na prosudbu.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.