Prema posljednjem istraživanju agencije "Brand Finance" o 500 najvrijednijih brendova, američka kompanija Apple je sa 128 milijardi dolara po četvrti put najvrijedniji brend u svijetu.
Istraživanje je pokazalo da je ove godine vrijednost pet najvrijednijih brendova u svijetu, u odnosu na prošlu godinu, porasla za 12,3 posto te dostigla iznos od 413,4 milijarde dolara. Kompanija Apple je tijekom jedne godine povećala vrijednost za 23 posto.
Nakon Applea slijedi Samsung s 81,7 milijardi dolara što je porast od četiri posto u odnosu na 2014. godinu. Slijede Google sa 76,6, Microsoft 67, Verizon 59,8, AT&T 58,8, Amazon 56,1, General Electric 48, China Mobile 47,9 i Walmart s 46,7 milijarde dolara.
Kompanija Twitter je u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveću vrijednost nakon što je ove godine zabilježila porast od 185 posto te povećala vrijednost na 4,3 milijarde dolara.
Vrijednost kompanije Facebook je u odnosu na prošlu godinu porasla za 146 posto te dostigla 24,1 milijardu dolara tako da je napredovala sa 122. na 30. mjesto spomenute liste koju je napravila agencija “Brand Finance”.
Na listi, na kojoj se nalaze brendovi iz 31 zemlje, Sjedinjene Američke Države (SAD) su prve sa 188 brendova ukupne vrijednosti 2 bilijuna i 33 milijarde dolara. Kina je druga s 42 brenda čija vrijednost iznosi 397,7 milijardi dolara, a Japan treći sa 40 poznatih brendova i 349,1 milijardi dolara. Slijede Velika Britanija s 40 brendova, Francuska s 33, Njemačka s 29 i Švedska s 18 poznatih brendova.