Revolut postaje sve popularniji i u Hrvatskoj. U pitanju je banka koja nudi potpuno digitalnu uslugu putem aplikacija i internetskih platformi.
Andrius Bičeika, partner u Revolutu, za N1 je otkrio koje su glavne prednosti i mane Revoluta u odnosu na tradicionalne banke.
“Revolut doista bilježi značajan rast u Hrvatskoj, s više od 400 000 korisnika”, rekao je Bičeika za N1, navodeći da je pršle godine Revolut postao najpreuzimanija financijska aplikacija u Hrvatskoj.
Glavne prednosti
“Glavne prednosti Revoluta u odnosu na tradicionalne banke leže u našem inovativnom pristupu svemu što se tiče novca i većoj praktičnosti, fleksibilnosti i isplativosti. Bilo da se radi o trenutnim i besplatnim prijenosima novca u zemlji i inozemstvu, izvrsnim tečajevima valuta, bez skrivenih naknada za trošenje ili podizanje novca u inozemstvu ili naprednoj analizi potrošnje i opcijama štednje”, objasnio nam je Bičeika.
Neke od ovih značajki posebno su korisne za osobe koje često putuju u inozemstvo ili plaćaju karticama, upravo zbog lakog prijenosa sredstava i mogućnosti podizanja novca na partnerskim bankomatima. Jednostavni prijenos novca koji se odnosi i na međunarodne transfere još jedna prednost. Ako je primatelj kojem šaljete novac na popisu prijatelja na Revolutu, transfer se izvršava odmah u trenutku slanja.
Bičeika također naglašava da je Revolut također sve popularniji za ulaganje.
Isplata plaće
Porezna upravna je prije dvije godine omogućila isplatu plaća na račun Revoluta, a čini se da su to njihovi korisnici jedva dočekali.
“Vidimo da sve veća baza klijenata već odabire Revolut kao glavni bankovni račun za prijenos svoje plaće. Dvije trećine naših hrvatskih korisničkih plaćanja izvršeno je u zemlji, što sugerira da ljudi koriste Revolut kao dnevni bankovni račun”, ističe Bičeika.
Ovdje treba napomenuti još jednu važnu prednost Revoluta u odnosu na tradicionalne banke. Naime, održavanje računa u Revolutu je besplatno, za razliku od klasičnih banaka.
Naknada za održavanje računa ovisi od banke do banke. Hrvatska udruga banka (HUB), čije su članice brojne velike banke u Hrvatskoj kao što su Addiko, HPB, OTP, PBZ, Zagrebačka banka, Raiffeisen i druge, za N1 je otkrila koliko prosječno iznose naknade za održavanje računa.
“Prema podacima HNB-a naknade za vođenje računa u bankama u Hrvatskoj se kreću od 0,69 eura do 3,32 eura na mjesečnoj razini”, naveli su iz HUB-a.
Više informacija možete pronaći na HNB-ovoj stranici gdje se za potrošače redovito objavljuje usporedba naknada za najčešće korištene platne usluge povezane s računom za plaćanje u Hrvatskoj.
Iz HUB-a dodaju da većina banaka u protekle dvije godine nije povećavala iznose naknada i provizija, no dodajmo samo da je ta usluga u Revolutu potpuno besplatna.
Pitanje sigurnosti
S obzirom na to da je kibernetički kriminal u porastu, a i banke su ponekad na meti, Bičeika smo pitali kako se u Revolutu brinu za sigurnost klijenata.
“Koristimo robusne sigurnosne mjere i vrhunsku tehnologiju za otkrivanje i sprječavanje prijevarnih aktivnosti. To uključuje praćenje transakcija koje pokreće AI, dvofaktorsku autentifikaciju i još mnogo toga”, kazao je Bičeika i dodao:
“Nadalje, kontinuirano educiramo svoje korisnike o najboljim primjerima iz prakse za online sigurnost i potičemo ih da budu oprezni kod mogućih prijevara.”
Volite li online kupovinu, onda je korisno znati da Revolut nudi i mogućnsto korištenja virutualnih kartica koje se uništavaju nakon transakcija, što znači da će vaš račun ostati netaknut u slučaju da ste kupovali putem neke sumnjive stranice.
“Mnogi ljudi koriste Revolut za poboljšanih sigurnosnih značajki, uključujući mogućnost trenutnog zamrzavanja i odmrzavanja kartica putem aplikacije i korištenje virtualnih jednokratnih kartica tijekom online kupovine”, navodi Bičeika.
Dostupna i usluga eSIM
U nedavnom razgovoru za Forbes, Bičeika je predstavio i novu uslugu eSIM koja je posebno zanimljiva korisnicima koji putuju izvan Europske unije. eSIM omogućuje im vrlo jednostavnu kupnju podatkovnih paketa u više od 100 zemalja svijeta i izbjegavanje neočekivanih, često vrlo visokih troškova roaminga.
Bičeika je također naveo da veliki fintech igrači, poput njih, idu u smjeru stvaranja super-aplikacija, u kojima će korisnik imati sve što mu treba za upravljanje svojim financijama.
“Već godinama zapravo idemo u tom smjeru i mislim da smo postali super-aplikacija, što znači da putem nas mogu obaviti sve vezano za svoje financije – ili ono što je blisko financijama. U EU imamo oko 30 milijuna korisnika, u Hrvatskoj imamo oko 400 tisuća korisnika. Uglavnom imamo solidnu bazu i želimo im ponuditi sve financijske usluge i proizvode, uključujući i razne vrste kredita. Trenutno unutar naše aplikacije korisnici imaju na raspolaganju oko 70 različitih proizvoda”, rekao je Bičeika za Forbes.
Nedostatak kod Revoluta?
Za osobe koje određene poteškoće u vođenju svog računa ili transakcija vole rješavati licem u lice, nedostatak bi mogao biti to što Revolut nema fizičke poslovnice u državama u kojima se može koristiti nego se sva podrška korisnicima pruža online putem.
“Nudimo podršku u našoj aplikaciji, putem chata, jer je to najsigurniji način komunikacije s klijentima i jedan je od najbržih oblika korisničke podrške u industriji. Razgovor s nama putem chata znači da naši korisnici mogu biti sigurni da su povezani s članom našeg tima, a ne s pozivateljem koji bi mogao biti prevarant”, kazao je Bičeika za N1, dodajući da ne planiraju otvarati fizičke podružnice jer vide Revolut kao digitalnu banku.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!