Modni lanac C&A želi implementirati moderniji koncept u svoje poslovnice. Najavili su niz promjena koji će utjecati na kupce.
Modni lanac C&A suvremenim konceptom ponovno želi pozvati ljude na kupovinu u centrima. Kako bi to učinila, ona ne samo da modernizira svih 730 poslovnica u Europi, već i uklanja cijeli sortiman iz trgovina. Međutim, alternativa je već osigurana.
Kako navode iz tvrtke, cilj novog koncepta poslovnice C&A je, između ostalog, učiniti trgovine suvremenijima, piše Fenix magazin.
“Želimo našim trgovinama dati novu ulogu, a ne koristiti ih samo kao prodajno mjesto”, plan je modnog lanca C&A.
Kako navode njemački mediji, odjeća u XL veličinama u budućnosti više ne bi trebala imati zaseban odjel. Umjesto toga, modni lanac želi integrirati sve veličine odjeće na police.
Međutim, ukidanje XL odjela ne bi trebalo značiti nikakvu štetu za potrošače. XL odjevni predmeti trebali bi biti uključeni u osnovni asortiman ili dostupni putem internetske trgovine.
C&A je za njemačke medije izvijestio kako se trgovine prilagođavaju korak po korak.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!