Jedan od najpopularnijih predstavnika marke i pionir u svojoj klasi, Renault Captur, i službeno je u Hrvatskoj predstavljen u svom novom ruhu.
Na obroncima kutjevačkih vinograda, predstavnici sedme sile iz regije imali su prilike vidjeti, ali i isprobati redizajnirani Captur.
“Trenutno je to, uz Clia, najprodavaniji Renault u Hrvatskoj i auto koji začeo segment B-SUV segmenta”, rekao nam je Petar Nevisitić, direktor GA Croatije.
Auto koji je svjetlo dana ugledao 2013. godine stasao je u pravi bombončić s dvije glavne promjene – u dizajnu i u tehnologiji. Atletska građa i potpuno novi dizajn sprijeda, koji uključuje novi poklopac motora, logo, prednju masku s 3D “lookom” te nova svjetla, pravo su osvježenje koje je cjelokupni dojam podiglo na višu razinu.
Jedini u klasi
I kod Captura je sada dostupna nova razina opreme Esprit Alpine, a s kojom na ovom modelu prvi puta dolaze i 19-inčni naplatci kotača.
Unutrašnjost je protkana finim materijalima, a u duhu održivosti koju Renault promiče, pravu kožu zamijenila je bio koža i ostali održivi materijali.
Svi Capturovi modeli od prve razine opreme imaju veliki 10,4 inčni ekran, a od Techno razine opreme i multimedijski sustav Open R link s Google uslugama. Zahvaljujući tom sustavu, neke od svojih omiljenih aplikacija koje imate na pametnim telefonima, sada ćete moći skidati i koristiti i u Capturu.
Od praktičnih detalja, novi Captur može se pohvaliti da je jedini auto u klasi s pomičnom stražnjom klupom, a ima i najveću zapremninu prtljažnika među svojim konkurentima.
Zgodan dodatak svakako je i dodatnih 25 litara prostora za pohranu po pretincima u unutrašnjosti.
Pet motora
Redizajn je donio i unaprijeđene amortizere te veću dinamičnost, a kupci će moći birati između pet različitih motora – od benzinaca, plinaša preko mild hibrida pa sve do full hibrida.
“Po prvi put smo omogućili hibride i blage hibride i očekujemo da bi upravo prodaja tog segmenta automobila mogla porasti kroz iduću godinu”, dodao je Nevistić.
Posebno interesantan je model s tvornički ugrađenim plinom, čiji doseg zbog većeg kapaciteta spremnika ide do vrlo impresivnih 1300 kilometara! Ili, da se slikovito izrazimo, s jednim tankom trebali biste moći odvoziti dionicu od Zagreba pa sve do Bruxsellesa.
Bez obzira na sve novitete, ono najvažnije pitanje i dalje ostaje “A koja je cijena novog Captura?”. Dobra je vijest da su cijene ostale u rangu s prijašnjima, a cijena osnovnog modela starta od 21.300 eura.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!