U eri u kojoj "telefon jede prvi", opstanak i reputacija restorana ovise o hypeu koji generiraju kreatori sadržaja jednako kao i tradicionalni kritičari hrane. S konstantnim ažuriranjima algoritama i društvenim mrežama koje se mijenjaju iz sata u sat, mnogi vlasnici restorana ne žele javno govoriti o influencer kulturi koju bi voljeli promijeniti.
HuffPost je pitao vlasnike restorana, chefove i kreatore sadržaja što bi voljeli da novi foodie influenceri znaju prije nego krenu na svoj put. Evo što su rekli:
Opustite se s osvjetljenjem
U mnogim restoranima, rasvjeta je dio dekora i postavljena je da stvori atmosferu, što nije pogodno za dobru fotografiju.
“Kada se koriste s poštovanjem, halo svjetla su sjajan alat za snimanje prekrasnih fotografija naših ponuda”, kaže jedan chef.
“Međutim, važno je poštovati goste i izbjegavati ometanje drugih.”
Ne budite napadni
Prije nego što surađujete s restoranima, jasno definirajte očekivanja.
“Pobrinite se da je dogovor unaprijed definiran – što influencer treba isporučiti, a što restoran pruža”, savjetuje menadžer restorana Michael Kunz.
“Traženje besplatne hrane ili prijetnje negativnim recenzijama nisu prihvatljive. Također, često je najbolje tražiti stol za dvoje, a ne za grupu, kako bi se izbjegla smetnja ostalim gostima”, dodao je.
Ne naručujte više nego što možete pojesti
Preporučuje se naručiti samo onoliko hrane koliko možete stvarno uživati.
“Hrana je tu da bi se uživalo u njoj, a ne samo za dobru fotografiju”, dodaje Kunz.
Također, važno je provjeriti točnost informacija prije nego ih podijelite s publikom.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!