HEP objasnio zašto kasne računi za struju

Vijesti 23. sij 201819:35 > 19:37
Ilustracija

Računi za struju za prosinac koje kupcima šalje HEP, kao i za šestomjesečno obračunsko razdoblje kasne, ali su rokovi plaćanja prilagođeni tom kašnjenju, pa kupci ne bi trebali ući u vremensku stisku s podmirivanjem pristiglih računa.

“Zbog uvođenja novog informatičkog sustava, računi HEP-a za mjesec prosinac i šestomjesečno obračunsko razdoblje su poslani kupcima nešto kasnije te su rokovi za plaćanje tih računa prilagođeni datumu slanja računa, kako bi kupci imali dovoljno vremena za plaćanje”, odgovorili su iz HEP-a na upit Novog lista.

Računi za struju za prosinac koje kupcima šalje HEP, kao i za šestomjesečno obračunsko razdoblje kasne, ali su rokovi plaćanja prilagođeni tom kašnjenju, pa kupci ne bi trebali ući u vremensku stisku s podmirivanjem pristiglih računa. Potvrdili su to u HEP-u, pojasnivši i novosti vezane uz dostavu stanja brojila, za one koji brojilo sami očitavaju.

U HEP-u pojašnjavaju da je zbog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije došlo do određenih promjena. Jedna od njih odnosi se na dostavu očitanja stanja brojila. Umjesto dosadašnje šifre kupca, prema novom postupku kupac treba unijeti svoj broj obračunskog mjernog mjesta.

“Broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) nalazi se na poleđini računa ili 6-mjesečnog obračuna i njega kupac treba unijeti prilikom dostave telefonom ili upisom u aplikaciju Dostava očitanja koja se nalazi na stranici www.hep.hr/ods/”, podsjećaju.

Napominju, nadalje, da trenutno dostavu očitanja putem web stranice mogu obaviti samo korisnici koji imaju evidentiran OIB kod HEP ODS-a.

“Ukoliko nemaju evidentiran OIB, korisnici ga mogu dostaviti putem besplatnog potrošačkog telefona DP Elektroprimorje Rijeka 0800 300 412, e-maila [email protected] ili na šalterima Elektroprimorja. Napominjemo kako se zbog radova na informatičkom sustavu te velikog broja zaprimljenih upita kupaca, zahtjevi obrađuju s odgodom”, ističu u odgovoru.

Očitanje stanja brojila kućanstva mogu prijaviti i putem nove aplikacije HEP ODS-a Moja mreža, sa ili bez registracije u aplikaciju. No, registriranim korisnicima aplikacija, uz dostavu očitanja brojila, omogućuje, primjerice, i pregled potrošnje struje ili, pak, informacije o privremenim prekidima u opskrbi električnom energijom, kažu u HEP-u, piše Novi list.