Morski.hr: Brodari žele angažirati Ankicu Mamić za 100.000 eura. Mamić: Nije ni blizu 100.000

Vijesti 02. ruj 202411:47 0 komentara
Emica Elvedji/PIXSELL

Prema dokumentima koje je dobio Morski.hr, brodari iz Krila Jesenice odnosno Hrvatska udruga privatnih brodara, koju vodi Arsen Ercegović, želi angažirati PR agenciju IMC iz Zagreba, koju zastupa PR stručnjakinja Ankica Mamić.

S njom su održali sastanak, o kojem su u jednom dokumentu obavijestili ostale članove udruge. Usluge njezine agencije, navode brodari, koštaju 100.000 eura, piše Morski.hr.

Portal navodi kako je sporno to što je na sastanku, koji su brodari snimili kako bi ga prenijeli i drugima, Ankica Mamić spominje svoja poznanstva u visokoj politici, odnosno dvojicu ministara, preko kojih namjerava utjecati kako bi se zaustavio negativan javni tretman kriljanskih brodara od Morskog HR-a, koji konstantno upozorava na nezakonitosti, ali i lučkih kapetana koji ih sve češće kažnjavaju zbog kršenja brojnih pomorskih propisa.

Poznanstvo s ministrima

Portal dalje navodi da se u WhatsApp grupi, gdje su ostalim sudionicima koji nisu bili na sastanku objavili snimku sastanka, pojavila inicijativa o otmici novinara Morskog.hr.

Portal je objavio i snimku sastanku koja, napominju, uključuje termine poput mrkve i batine, a odnosi se kako na utjecaj na pisanje portala Morski.hr i općenito slobodu novinarstva novcem i putem poznanstava tako i na djelatnike Lučkih kapetanija te općenito Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture koje na terenu provodi zakone i pravilnike vezane za sigurnost plovidbe.

Ankica Mamić brodarima, pišu, predlaže paušalno plaćanje i dugoročnu suradnju, a kao garanciju spominje svoja poznanstva s potpredsjednikom vlade Bačićem i novim ministrom turizma Glavinom.

Ankica Mamić: Iznos nije ni blizu 100.000 eura

“Hrvatska udruga privatnih brodara kontaktirala je našu agenciju s namjerom angažmana za strateško komunikacijsko savjetovanje vezano uz izazove s kojima se suočavaju. Inicijalni sastanak je održan kako bismo prikupili potrebne informacije i podatke nužne za kreiranje naše ponude, a iznos koji je agencija ponudila nije ni blizu spomenutih 100.000 EUR.

Odnosi s javnostima kojima se Agencija IMC uspješno bavi već 22 godine odnose se na oblikovanje komunikacijskih poruka prema svim dionicima u različitim procesima. Moje poznanstvo s pojedinim predstavnicima vlasti nastalo je iz dugogodišnje prakse komunikacijske savjetnice. Radi se isključivo o profesionalnom odnosu u okvirima zakona i onoga što je u djelokrugu posla kojim se bavimo.

U ovom konkretnom slučaju, vezano uz izazove malih hrvatskih brodara, uloga agencije bila bi otvaranje komunikacije i oblikovanje poruka prema svim dionicima, jer je zajednički interes i države i brodara da se nađu rješenja koja će zadovoljiti sve zainteresirane u procesu.

U konkretnom slučaju Udruge privatnih brodara, važni dionici procesa su i predstavnici različitih ministarstava prema kojima trebaju otići ciljane i jasno oblikovane poruke. To ne podrazumijeva bilo kakve pritiske, ucjene ili traženje pogodovanja, već isključivo uspostavljanje dijaloga i razumijevanja stavova uključenih dionika. To je posao naše agencije i posao komunikacijskih stručnjaka”, poručila je Mamić za Index.hr.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!