Novi slogan kojim ćemo mamiti turiste: Hrvatska, puna života

N1

Hrvatska turistička zajednica danas je predstavila novu komunikacijsku strategiju koja bi trebala privući turiste u Hrvatsku ove godine. Komunikacijska strategija vrijedna je nešto manje od 2.5 milijuna kuna, a kampanja će krenuti u rujnu.

Hrvatska turistička zajednica predstavila je novi, treći, slogan: “Hrvatska, puna života”, odnosno “Croatia, Full of Life”.

Ministar turizma Lorencin objasnio je značenje novog slogana. “‘Život’ je ključna riječ ove kampanje. ‘Full of’ će biti primjenjivo na sve naše proizvode”, istaknuo je Lorencin, javlja reporter N1 Antonio Zavada.

Koncept ‘Hrvatska, puna života’ koštao je nešto manje od 2.5 milijuna kuna, ističu u HTZ-u, a vizualni identitet će biti gotov do rujna kada počinje kampanja.

N1

Za posao izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta bilo je angažirano pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj. Pet mogućih slogana testirano je proteklih tjedana u osam europskih zemalja.

Podsjetimo, HTZ je do sada imao dva krovna slogana: “Mala zemlja za veliki odmor” koji je brendirao Hrvatsku tijekom 90-tih, zatim je od 2001. turiste privlačila krilatica “Mediteran kakav je nekad bio”.

Ministar turizma Lorencin je za Globus istaknuo kako slogan Mediteran kakav je nekad bio više ne poručuje što bi trebao i odlazi u prošlost.

“Hrvatsku želimo prikazati kao zemlju koja nije samo sunce i more. Na globalnoj razini 20 do 30 posto turizma temelji se na tom elementu, a sve ostalo na drugim proizvodima koji generiraju puno veću potrošnju. Predispozicije imamo i program Hrvatska 365 temeljimo na sedam proizvoda koji nisu sunce i more. To su kultura, zdravstveni turizam, poslovni turizam, biciklizam, aktivni odmor, nautika i gastronomija”, rekao je Lorencin.

N1