United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, postavila je Georgea Makrisa za Programskog direktora na nivou grupacije.
Iza Makrisa je više od dvadeset godina iskustva u medijskoj industriji posebno u području poslovnog razvoja programske strategije, istraživanja i marketinga. Prethodno je bio na pozicijama direktora programa hrvatske televizije NOVA, direktora ukrajinske televizije 1+1 kao i na funkciji direktora istraživanja i strateškog razvoja RTL Hrvatska.
Prije dvije godine imenovan je za Programskog direktora United Medije za Adriatic regiju. Zahvaljujući starteškom pristupu i postavljanju programskih shema kreiranih da sadrže najbolji odnos domaće produkcije i licenciranih svjetskih tv formata, sve televizije United Media u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini zabilježile su značajan rast gledanosti.
U Hrvatskoj je Nova TV već godinama najgledaniji komercijalni televizijski kanal, dok se u Srbiji NOVA S pozicionirala kao treći najgledaniji kanal. Nacionalni televizijski kanali NOVA M i NOVA BH također su u samom vrhu gledanosti.
Uz postojeće kanale, Makris će od sada biti odgovoran i za program United Media televizija u Grčkoj i Bugarskoj.
Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Media poželjela mu je puno uspjeha na novoj poziciji: “Uspjeh koji je postigao kao i zavidno iskustvo u medijskoj industriji čine ga idealnim kandidatom za ovu poziciju. Zahvaljujući programskoj strategiji koju je implementirao u Adriatic regiji u posljednje dvije godine, naši mediji su se izdvojili na tržištu i zadobili veliko poverenje gledatelja. S nestrpljenjem čekamo razvoj na tržištima ostalih zemlja”.
George Makris je izjavio: “Zaista sam počašćen i ovo vidim kao jedan veliki izazov da doprinesem rastu i uspjehu naših medija u svim zemljama. Uzbuđen sam što ću biti u prilici surađivati s talentitanim kolegama i što ćemo zajedno kreirati zanimljiv sadržaj za publiku širom jugoistočne Europe”.
Makris je magistrirao B2B marketing menadžment. Radio je kao zamjenik direktora u AGB Nielsen Media Research kao i u kompanijama Ipsos i AC Nielsen EMEA.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!